Stimann Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Nice, jeg leder! Får se hvor lenge jeg klarer meg Liverpool - Everton H Chelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester B Hull - City B Man Utd - West Ham U Southampton - QPR H Sunderland - Swansea B Arsenal - Spurs U West Brom - Burnley H Stoke - Newcastle * H Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 POENG BLANT DELTAKERE DENNE RUNDEN: Dapper Chap 3 Det stemmer ikke. Skal ha 4. Fikk Newcastle, Liverpool, United og Arsenal kampene riktig. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Liverpool - Everton U Chelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester B Hull - City B Man Utd - West Ham U Southampton - QPR H Sunderland - Swansea B Arsenal - Spurs H West Brom - Burnley H Stoke - Newcastle * H Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 POENG BLANT DELTAKERE DENNE RUNDEN: Dapper Chap 3 Det stemmer ikke. Skal ha 4. Fikk Newcastle, Liverpool, United og Arsenal kampene riktig. Se det. Endret nå, i både runde- og sammenlagtscore. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Takk. Sikkert mye tall å holde styr på, så lett for at det kan skje feil. Anbefaler alle å sjekke sine scorer innimellom bare for å være helt sikker. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Liverpool - Everton U Chelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester U Hull - City B Man Utd - West Ham H Southampton - QPR H Sunderland - Swansea B Arsenal - Spurs H West Brom - Burnley U Stoke - Newcastle * H Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Liverpool - Everton H Chelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester H Hull - City B Man Utd - West Ham H Southampton - QPR H Sunderland - Swansea B Arsenal - Spurs H West Brom - Burnley H Stoke - Newcastle * H Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Liverpool - Everton H Chelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester B Hull - City B Man Utd - West Ham H Southampton - QPR H Sunderland - Swansea B Arsenal - Spurs U West Brom - Burnley H Stoke - Newcastle * H Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Liverpool - Everton U Chelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester U Hull - City B Man Utd - West Ham H Southampton - QPR H Sunderland - Swansea H Arsenal - Spurs H West Brom - Burnley U Stoke - Newcastle * U Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Takk. Sikkert mye tall å holde styr på, så lett for at det kan skje feil. Anbefaler alle å sjekke sine scorer innimellom bare for å være helt sikker. Enig. Jeg sjekket mine resultater og trodde først at jeg hadde fått et poeng for mye. Jeg dobbeltsjekket og så at jeg hadde satt H på West Ham - Liverpool når jeg egentlig skulle sette B. Ble hell i uhell der Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Liverpool - Everton UChelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester BHull - City BMan Utd - West Ham USouthampton - QPR HSunderland - Swansea BArsenal - SpursHWest Brom - Burnley HStoke - Newcastle * H Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Flest poeng forrige runde Liverpool - Everton H Chelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester B Hull - City B Man Utd - West Ham H Southampton - QPR H Sunderland - Swansea B Arsenal - Spurs U West Brom - Burnley B Stoke - Newcastle * H Endret 22. september 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Liverpool - Everton B Chelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester B Hull - City B Man Utd - West Ham B Southampton - QPR H Sunderland - Swansea B Arsenal - Spurs H West Brom - Burnley U Stoke - Newcastle * U Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Liverpool - Everton H Chelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester U Hull - Man City B Man Utd - West Ham H Southampton - QPR H Sunderland - Swansea U Arsenal - Spurs H West Brom - Burnley H Stoke - Newcastle *H Lenke til kommentar
kwah Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Liverpool - Everton HChelsea - Aston Villa UCrystal Palace - Leicester UHull - City BMan Utd - West Ham HSouthampton - QPR USunderland - Swansea UArsenal - Spurs HWest Brom - Burnley UStoke - Newcastle * U Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Liverpool - Everton HChelsea - Aston Villa HCrystal Palace - Leicester HHull - City BMan Utd - West Ham HSouthampton - QPR HSunderland - Swansea BArsenal - Spurs HWest Brom - Burnley BStoke - Newcastle * B Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Liverpool - Everton U Chelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester B Hull - City B Man Utd - West Ham H Southampton - QPR H Sunderland - Swansea B Arsenal - Spurs H West Brom - Burnley U Stoke - Newcastle * H Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Liverpool - Everton BChelsea - Aston Villa HCrystal Palace - Leicester HHull - City BMan Utd - West Ham HSouthampton - QPR HSunderland - Swansea UArsenal - Spurs BWest Brom - Burnley UStoke - Newcastle * B Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Liverpool - Everton U Chelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester B Hull - City B Man Utd - West Ham H Southampton - QPR H Sunderland - Swansea B Arsenal - Spurs H West Brom - Burnley H Stoke - Newcastle * B Endret 27. september 2014 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Liverpool - Everton U Chelsea - Aston Villa H Crystal Palace - Leicester B Hull - City B Man Utd - West Ham H Southampton - QPR U Sunderland - Swansea B Arsenal - Spurs H West Brom - Burnley B Stoke - Newcastle * U Faen at jeg missa forrige runde.... Endret 22. september 2014 av Lyspaere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå