blured Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Du har ikke oversikt over hvor mange runder folk har deltatt på også? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Det står foran navnet på gjennomsnittslista. Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Ah, ser det nå. Jeg fikk forresten 7 poeng (ikke 4) denne siste runden, og skal dermed opp en plassering Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Hva er det jeg gjort? Så mange feil. Gah. Skal sies at jeg telte opp fortere (tydeligvis for fort) enn alle andre runder, nettopp for å kåre en vinner fortest mulig. Jeg er ganske sikker på at det ikke har vært så mange feil tidligere. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Takk for at du tok deg tid til å pusle med dette, Knewt. Var moro å delta. På'n igjen i august, antar jeg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Har vel egentlig sagt til meg selv at jeg ikke kommer til å gjøre det igjen. Men når jeg tenker meg om var det jo egentlig litt gøy. Skal pusle med nye metoder for å gjøre det enklere for meg selv, så får vi se om jeg tar på meg arrangørhatten igjen. 3 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Var en moro greie det her, ja! Takk for innsatsen, Knewt Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Kjempeinnsats denne sesongen Knewt. Jeg har storkosa meg med hele opplegget. Hvis du orker mer, tar jeg gjerne deg som organisator i flere sesonger! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Ingen som tar på seg arrangør-hatten for Prediction League denne sesongen? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 magb vant jo, så han tar det vel Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Well. Han kan få ta over tråden om han vil. 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Skal ta det neste år hvis jeg vinner i år igjen Skal ut å reise endel med skolen/jobb og har ikke laptop (kun nettbrett) så det blir litt konglete i år! Tommelen opp for Knewt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå