blured Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Liverpool - Man Utd H Det er Anfield, United vinner sjeldent der. I hvert fall ikke med formen LFC er i. Ok. Endret 22. mars 2015 av blured 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Ok. Dommeren kostet meg 1p. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Endelig litt resultater. Har vært/er litt busy med jobb for tida Jeg og Mr. President hadde 1 feil hver og snittet var generelt høyt denne runden. Denne runden Knewt 11 Mr. President™ 11 Noctua. 10 Christiαno 10 Muffinss 10 c7Nn 10 PrettyBoy 9 Jonas2k 8 blured 8 Karbutar 8 magb 6 OhEasy 6 Latias 6 Kvalheimaren 5 Sammenlagt Noctua. 181 Jonas2k 179 Knewt 176 Christiαno 176 magb 172 blured 168 OhEasy 167 Kvalheimaren 162 PrettyBoy 151 Nettels 148 Latias 147 Mr. President™ 146 Karbutar 146 Sidious 143 Muffinss 131 Danielzu 109 kwah 91 Dapper Chap 84 Lyspaere 73 c7Nn 60 .AN.XVIII.IV:. 47 Espp 44 VaporHead 41 Simorinho 40 crazypower 27 Kammizez 24 Henrik™ 19 Mats Aa 15 Xenophia 15 Fresh Prince 12 AllFather 11 Corporal Jenkinson 9 engbrad 9 Diskusjonsmumriken 8 Kimma16 8 Snikpellik 7 AMENRA 3 Runde 32 (04. april kl 13.45): Arsenal - Liverpool Everton - Southampton Leicester - West Ham Man Utd - Aston Villa Swansea - Hull West Brom - QPR Chelsea - Stoke* Burnley - Spurs Sunderland - Newcastle Crystal Palace - Man City Aston Villa - QPR Endret 27. mars 2015 av Knewt Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Runde 32 (04. april kl 13.45): Arsenal - Liverpool H Everton - Southampton U Leicester - West Ham B Man Utd - Aston Villa H Swansea - Hull H West Brom - QPR H Chelsea - Stoke* H Burnley - Spurs B Sunderland - Newcastle U Crystal Palace - Man City B Aston Villa - QPR H Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Arsenal - Liverpool B Everton - Southampton B Leicester - West Ham B Man Utd - Aston Villa H Swansea - Hull U West Brom - QPR H Chelsea - Stoke* H Burnley - Spurs B Sunderland - Newcastle H Crystal Palace - Man City B Aston Villa - QPR B Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Runde 32 (04. april kl 13.45): Arsenal - Liverpool H Everton - Southampton B Leicester - West Ham B Man Utd - Aston Villa H Swansea - Hull H West Brom - QPR H Chelsea - Stoke* H Burnley - Spurs B Sunderland - Newcastle H Crystal Palace - Man City B Aston Villa - QPR H Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Du plasserte deg selv øverst på listen ser jeg. Vet at K kommer før M, men jeg er Presidenten din! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Du plasserte deg selv øverst på listen ser jeg. Vet at K kommer før M, men jeg er Presidenten din! Hvordan er det i sammendraget da? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Arsenal - Liverpool H Everton - Southampton U Leicester - West Ham U Man Utd - Aston Villa H Swansea - Hull H West Brom - QPR H Chelsea - Stoke* H Burnley - Spurs B Sunderland - Newcastle B Crystal Palace - Man City B Aston Villa - QPR H Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Du plasserte deg selv øverst på listen ser jeg. Vet at K kommer før M, men jeg er Presidenten din! Hvordan er det i sammendraget da? Har gått glipp av noen runder. Travelt med politikk og slikt. Endret 27. mars 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Du plasserte deg selv øverst på listen ser jeg. Vet at K kommer før M, men jeg er Presidenten din!Hvordan er det i sammendraget da? Har gått glipp av noen runder. Travelt med politikk og slikt. Jeg har heller ikke vært med på alle rundene Var litt "av" i begynnelsen... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Arsenal - Liverpool B Everton - Southampton B Leicester - West Ham B Man Utd - Aston Villa H Swansea - Hull H West Brom - QPR H Chelsea - Stoke* H Burnley - Spurs B Sunderland - Newcastle U Crystal Palace - Man City B Aston Villa - QPR U Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Du plasserte deg selv øverst på listen ser jeg. Vet at K kommer før M, men jeg er Presidenten din! Jeg plasserer ikke noen noe steder. Google Sheets gjør det fint for meg. Lurer på om den tar den med best score i sammendraget først.. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Arsenal - Liverpool B Everton - Southampton B Leicester - West Ham B Man Utd - Aston Villa H Swansea - Hull H West Brom - QPR H Chelsea - Stoke* H Burnley - Spurs B Sunderland - Newcastle U Crystal Palace - Man City B Aston Villa - QPR H Lenke til kommentar
magb Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Runde 32 Arsenal - Liverpool U Everton - Southampton H Leicester - West Ham B Man Utd - Aston Villa H Swansea - Hull H West Brom - QPR H Chelsea - Stoke* H Burnley - Spurs B Sunderland - Newcastle B Crystal Palace - Man City B Aston Villa - QPR H Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Runde 32 Arsenal - Liverpool U Everton - Southampton B Leicester - West Ham B Man Utd - Aston Villa H Swansea - Hull H West Brom - QPR H Chelsea - Stoke* H Burnley - Spurs B Sunderland - Newcastle U Crystal Palace - Man City B Aston Villa - QPR H Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Runde 32 Arsenal - Liverpool H Everton - Southampton H Leicester - West Ham B Man Utd - Aston Villa H Swansea - Hull H West Brom - QPR H Chelsea - Stoke* H Burnley - Spurs B Sunderland - Newcastle B Crystal Palace - Man City H Aston Villa - QPR H Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Arsenal - Liverpool H Everton - Southampton H Leicester - West Ham U Man Utd - Aston Villa H Swansea - Hull U West Brom - QPR H Chelsea - Stoke* H Burnley - Spurs B Sunderland - Newcastle H Crystal Palace - Man City B Aston Villa - QPR H Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Arsenal - Liverpool H Everton - Southampton B Leicester - West Ham B Man Utd - Aston Villa H Swansea - Hull H West Brom - QPR H Chelsea - Stoke *H Burnley - Spurs B Sunderland - Newcastle H Crystal Palace - Man City H Aston Villa - QPR B Endret 1. april 2015 av Sidious Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Runde 32 Arsenal - Liverpool H Everton - Southampton B Leicester - West Ham U Man Utd - Aston Villa H Swansea - Hull H West Brom - QPR H Chelsea - Stoke* H Burnley - Spurs B Sunderland - Newcastle B Crystal Palace - Man City H Aston Villa - QPR H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå