Tunky Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Det var så massiv pågang etter VMs Prediction League at jeg tar ansvaret for å lage en Prediction League for Premier League. Reglene blir nesten de samme: - Tipp bare kampene jeg har skrevet opp. - Post resultatene i denne tråden. Vil ikke ha dem over PM. Spørsmål skal også taes her. - Tipp kun ett resultat pr. kamp. Tipper du flere, strykes alle. Kun ett innlegg pr. runde. - 1 poeng for riktig HUB. 3 poeng for riktig HUB merket med stjerne (1 kamp per runde). - Stjernekampen blir utvalgt for hver runde, og alle skal altså svare på samme stjernekamp. - Ingen premier, kun for moro skyld. - Om man endrer innlegget etter at fristen har gått ut, vil man få null poeng den runden. Et eksempel på "innlevering": Lag 1 v Lag 2 H Lag 3 v Lag 4 U* Lag 5 v Lag 6 B Dette blir sikkert et helvete å organisere, men jeg skal gjøre mitt beste. For de som vil være tidlig ute: Runde 1 (Frist: 16.08 kl 13.45): Man Utd v Swansea Leicester v Everton QPR v Hull Stoke v Aston Villa West Brom v Sunderland West Ham v Spurs Arsenal v Crystal Palace Liverpool v Southampton Newcastle v Man City Burnley v Chelsea Endret 3. januar 2015 av Knewt 1 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Godt iniativ Hvis du er bekymret for at det kan bli mye å holde styr på kan jeg anbefale å sjekke ut en google docs løsning e.l. F.eks. et excelskjema hvor alle har skriverettigheter, men ikke endre / slette andres bidrag. Evt en form, men da bør du regne med MYE e-post. Utifra et lite googlesøk finnes det tilsynelatende sider som kan gjøre jobben for deg, hvor man kan opprette interne ligaer. Du ser selvsagt selv, men da du uansett må belage deg på å bruke en del timer på dette, kan det være greit å bruke noen minutter for å se etter muligheter for å gjøre jobben enklere for deg selv. Bare en tanke. Spådommene mine kommer litt senere. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Jepp, jeg må se etter noen løsninger på det. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Yes, er så glad for at dette skjer! :D :D Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Nice! Bra jobba, Knewt. Dette blir awesome Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Det kan bli en tradisjon - vinneren av en Prediction League har ansvaret for å mekke den neste 3 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Det kan bli en tradisjon - vinneren av en Prediction League har ansvaret for å mekke den neste Deal! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Herlig! Bare å spørre om det er behov for noe hjelp. Er sikker på at de fleste her kan ta i et tak for å få hjula til å spinne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Det var så massiv pågang etter VMs Prediction League at jeg tar ansvaret for å lage en Prediction League for Premier League. Reglene blir de samme: - Tipp bare kampene jeg har skrevet opp. - Post resultatene i denne tråden. Vil ikke ha dem over PM. Spørsmål skal også taes her. - Tipp kun ett resultat pr. kamp. Tipper du flere, strykes alle. Kun ett innlegg pr. runde. - 1 poeng for riktig HUB. 3 poeng for riktig resultat. - Ingen premier, kun for moro skyld. - Om man endrer innlegget etter at fristen har gått ut, vil man få null poeng den runden. Er det ikke enklere å gjøre det på samme måte det alltid har blitt gjort på PPL? 1.poeng riktig for riktig resultat og 3.poeng for riktig svar på stjernekampen? Der alle kan ta en kamp per runde der de ligger til en * for trippel effekt. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Det var så massiv pågang etter VMs Prediction League at jeg tar ansvaret for å lage en Prediction League for Premier League. Reglene blir de samme: - Tipp bare kampene jeg har skrevet opp. - Post resultatene i denne tråden. Vil ikke ha dem over PM. Spørsmål skal også taes her. - Tipp kun ett resultat pr. kamp. Tipper du flere, strykes alle. Kun ett innlegg pr. runde. - 1 poeng for riktig HUB. 3 poeng for riktig resultat. - Ingen premier, kun for moro skyld. - Om man endrer innlegget etter at fristen har gått ut, vil man få null poeng den runden. Er det ikke enklere å gjøre det på samme måte det alltid har blitt gjort på PPL? 1.poeng riktig for riktig resultat og 3.poeng for riktig svar på stjernekampen? Der alle kan ta en kamp per runde der de ligger til en * for trippel effekt. Det hørtes lettere ut ja. Men dette er helt opp til Knewt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Ah. Jeg har ikke vært med på dette tidligere, kun i vm. Da tipper man bare HUB? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Tipper resultatene. Men var ikke absolutt alle kampene slik jeg husker det(da det er endel kamper per runde. . Lang og trivelig tradisjon dette skjønner'u. 2 Runde 1 (Frist: 16.08 kl 13.45): Man Utd v Swansea 3-0 Leicester v Everton 1-1 QPR v Hull 0-0 Stoke v Aston Villa 1-0 West Brom v Sunderland 2-2 West Ham v Spurs 1-1 Arsenal v Crystal Palace 4-2 Liverpool v Southampton 3-0* Newcastle v Man City 1-3 Burnley v Chelsea 0-2Så får en av kampene en stjerne der man kan vinne bonuspoeng(3poeng) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Ok. Så det er 1 poeng for riktig resultat, 3 poeng om den er markert med stjerne og 0 for riktig HUB? Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Runde 1 (Frist: 16.08 kl 13.45): Man Utd v Swansea H Leicester v Everton B QPR v Hull H Stoke v Aston Villa U West Brom v Sunderland H West Ham v Spurs U Arsenal v Crystal Palace H Liverpool v Southampton H Newcastle v Man City B Burnley v Chelsea B* Endret 14. august 2014 av Simorinho Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) 5 dager til PL starter, så tenker det er lurt å blusse opp denne tråden igjen! Runde 1: Man Utd v Swansea 3-0 Leicester v Everton 1-2 QPR v Hull 2-2 Stoke v Aston Villa 1-0 West Brom v Sunderland 1-2 West Ham v Spurs 1-1 Arsenal v Crystal Palace 2-0 Liverpool v Southampton 3-0 * Newcastle v Man City 1-3 Burnley v Chelsea 0-3 Endret 11. august 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Man Utd v Swansea H Leicester v Everton U QPR v Hull H Stoke v Aston Villa H West Brom v Sunderland U West Ham v Spurs B Arsenal v Crystal Palace H* Liverpool v Southampton H Newcastle v Man City B Burnley v Chelsea B Endret 14. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Man Utd v Swansea 2-0* Leicester v Everton 1-3 QPR v Hull 0-1 Stoke v Aston Villa 1-1 West Brom v Sunderland 0-2 West Ham v Spurs 1-2 Arsenal v Crystal Palace 2-0 Liverpool v Southampton 1-1 Newcastle v Man City 0-0 Burnley v Chelsea 0-1 Endret 12. august 2014 av Karbutar Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Ble vi enige om regler for poeng? Bør vel kanskje være en enighet før det hele starter Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Ble vi enige om regler for poeng? Bør vel kanskje være en enighet før det hele starter Spørs hvor mye jobb du vil ha med denne tråden Enten - 1 poeng for riktig HUB. - 3 poeng for riktig HUB og riktig resultat. - 3 ekstra-poeng hvis kampen merket med stjerne er riktig. Eller - 1 poeng for riktig HUB. - 3 poeng for riktig HUB for kampen merket med stjerne. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå