Gå til innhold

[Løst] Sony Xperia Z1 eller Z1 Compact?

Anbefalte innlegg

Jeg har nesten bestemt meg for en Z1 compact, men så ser jeg at Z1 ser ut til å ha droppet relativt mye i pris i det siste. Så nå er Z1 drøyt 500 billigere enn Z1 compact, mens prisforskjellen gikk motsatt vei da kompaktversjonen ble lansert.

Er z1 compact verdt de ekstra pengene - eller får jeg tvert i mot mer telefon for mindre penger ved å velge Z1?

Gjør de ekstra millimetrene Z1 vesentlig mindre lommevennlig enn Z1 compact?

(Og bør jeg se nærmere på f.eks s4 active eller helt andre telefoner?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før andre sier det; gå i en telebutikk og sjekk hva du syns om størrelsene.

Min mening: Ja, Z1 compact er absolutt verdt pengene iforhold til Z1. Hadde jeg ikke venta på Z2 compact hadde jeg definitivt gått for Z1 Compact, da den er lommevennlig(omtrent like stor som min Acro S) men samtidig har den samme/kraftigere innmat som Z1. Det er snakk om 1cm lavere og litt over halv-centimetern tynnere, samtidig som den er omtrent like tykk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du får bokstavelig talt mer telefon for pengene hvis du kjøper Z1, men selv synes jeg selv den gamle Z var for stor.

Jeg har en gammel V som er like stor som Z1 Compact, og kunne gjerne tenkt meg en ennå mindre mobil med gode spesifikasjoner.

Riktignok har jeg i tillegg et Nexus 7 nettbrett som jeg ofte bruker fremfor mobilen, og hvis du ikke har nettbrett så kan du kanskje ha fordeler av en større mobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...