AleksanderZetterstrøm Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Ford eller Kia??? Trenger svar. Skal få ny bil Lenke til kommentar
AleksanderZetterstrøm Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Og hvorfor? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Hvorfor har du bestemt deg for enten Kia eller Ford? Og hvilken modeller er det snakk om? Lenke til kommentar
AleksanderZetterstrøm Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Hvorfor har du bestemt deg for enten Kia eller Ford? Og hvilken modeller er det snakk om? Det står mellom kia picanto og ford fiesta. Prøvde begge og likte dem veldig godt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Pest eller Kolera? Neida, bare tuller Hvordan er de ift driftsikkerhet? Feil? Du får nok mer bil for pengene med Kia, men viss den går fortere i stykker så... Hvor fort synker de i pris? Det er mange spørsmål du må tenke over, og det er ikke lett. så da sier jeg; Ford Lenke til kommentar
AleksanderZetterstrøm Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Pest eller Kolera? Neida, bare tuller Hvordan er de ift driftsikkerhet? Feil? Du får nok mer bil for pengene med Kia, men viss den går fortere i stykker så... Hvor fort synker de i pris? Det er mange spørsmål du må tenke over, og det er ikke lett. så da sier jeg; Ford Pest eller Kolera? Neida, bare tuller Hvordan er de ift driftsikkerhet? Feil? Du får nok mer bil for pengene med Kia, men viss den går fortere i stykker så... Hvor fort synker de i pris? Det er mange spørsmål du må tenke over, og det er ikke lett. så da sier jeg; Ford Takk for svar. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Kjenner en som har Ford Fiesta 2013. Hun er veldig fornøyd med den, og det kan jeg egentlig skjønne. Den er god å kjøre, og hun har ikke hatt noe problemer med den. Du får ihvertfall mye bil for pengene, selv om Picanto er billigere. Fiesta har vel generelt bedre og mer utstyr, noe du kan komme til å savne. Holder seg sikkert bedre i pris også. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Man får i all hovedsak det man betaler for, og når man først skal ta på seg det knusende verditapet det er på en ny bil, så er det en fordel at man får NOE igjen for bilen når man selger den... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Ford har ikke noe nevneverdig fint interiør, spesielt de siste årene. Layout i konsollen er horribel, ser ut som hodet på en Transformers. Vil du dog ha mest "sporty" bil kjøper du en Ford. Vil du har mer sikkerhet i form av garanti, mer "value for money" og en god bil å kjøre, velg Kia Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Personlig hadde jeg helt klart foretrukket Ford, om ikke for annet enn at de historisk sett har holdt høyere kvalitet. Som nevnt ovenfor er også Ford flinke til å holde kjøreegenskapene kvikke og sportslige. Lenke til kommentar
AleksanderZetterstrøm Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Takk for alle svar:) Kjøpte Forden:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå