Tryminator Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Hei. Skal ha meg nye ørepropper. Har til nå brukt samsung sine, men vil ha bedre lyd Fått tips om sennheiser. Litt usikker på pris. Helst 5-600, men hvist det er mye bedre med dyrere kan jeg vurdere det. Lyd er viktigst, men greit med bra utseende også ☺ Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 har selv gått igjennom et par NOCS ns400 ørepropper, skal legge til at de har blitt slitt på grunn av min bruk og ikke dårlig kvalitet.Uansett, jeg er storfornøyd med de, klar og åpen lyd med passelig leken bass. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Er det stor forskjell på lydkvalitet på øre telefoner og ørepropper? Har beats solo HD, men er ikke så fornøyd med de. Er jo kule men lyden er ikke noe særlig. Litt lettere å bruke ørepropper pga størrelse, og tror jeg vil ha noen til å bruke på skole, så er litt fristet til å kjøpe noen sennheiser cx 300 II og heller se på noen litt dyrere øretelefonene. Lenke til kommentar
Specturee Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 FAKE BEATS E BEST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå