GameFace Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 tenkte på ny pc... litt mindre i størrelse enn d jeg har nå(raidmax kabinnett). derfor blir d nok en barebone pc. den skal brukes til film/musikk og litt spilling, har en hel pc fra før men vet ikke hvilke av de delene jeg har som kan brukes i barebone pc(p.g.a størrelse). ikke noe budsjett men ikke altfor dyrt...(8000max!!) dette oppsettet har jeg: abit nf7-s, xp2500 barton, slk-900 kjøler(for stor for barebone??)corsair 3500 256mb brikke(har lyst på mer ram...)1 s-ata disk og 2 vanlige disker.(har planer om flere etterhvert så den må ha støtte for flere disker eller usb 2.0),pelxtor brenner,pioneer dvd-rom+dvd brenner(skal kjøpe til uka) diskett stasjon self.4xvifter...<(skulle hatt dem litt stillere)asus 128mb grafikkort. fint om noen hadde giddi å tatt seg tid til å hjelpe meg litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ingen tok seg tid, men jeg ser du har fått ny pc (fra siggen).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå