Tryminator Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Hei. Har bestilt fake beats for 40 kr på ebay. Er det stor forskjell på lydkvalitet? Og tror dere disse: http://m.ebay.com/itm/281383796633?nav=SEARCH kan Være ekte? Og er det forskjell på forskjellige fake beats. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Lydkvaliteten finner du ut av når du får dem. Fake er bare for image, ikke for de som bryr seg om lyd. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Lydkvaliteten finner du ut av når du får dem. Fake er bare for image, ikke for de som bryr seg om lyd. Bryr meg mye om lyd, men vil helst ikke betale mer enn 3-4 hundre. Har beats solo HD, så vil ikke bruke ørepropper sååå mye.., men en del på skole... Endret 16. juli 2014 av Tryminator Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Bryr du deg om lyd kjøper du ikke Beats... 4 Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Bryr du deg om lyd kjøper du ikke Beats... Hva Bør jeg kjøpe da? Lyd er viktigst. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Bryr du deg om lyd kjøper du ikke Beats...Hva Bør jeg kjøpe da? Lyd er viktigst. Du bestiller fake beats (av alle ting) og lyd er viktigst? Hadde heller sett på noe sennheiser kanskje, hvis pris også er en faktor her. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Bryr du deg om lyd kjøper du ikke Beats...Hva Bør jeg kjøpe da? Lyd er viktigst. Hadde sett på sennheiser Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Bryr du deg om lyd kjøper du ikke Beats...Hva Bør jeg kjøpe da? Lyd er viktigst. Du bestiller fake beats (av alle ting) og lyd er viktigst? Hadde heller sett på noe sennheiser kanskje, hvis pris også er en faktor her. Det skal jeg se på, men kjøpte ikke fake beats på grunn av lyd.. Kjøpte bare veldig billigt for å ha det Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Det skal jeg se på, men kjøpte ikke fake beats på grunn av lyd.. Kjøpte bare veldig billigt for å ha det Ja, det er grunnen alle har for å kjøpe Beats. 2 Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Så det var veldig mange sennheiser ørepropper. Noen å anbefale? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Starter en ny tråd med bedre overskrift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå