Rottenspacehead Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Ikke lenge til det slippes, så er vel greit å få noe oppmerksomhet på det. Er det noen her inne som har planer om å leie server som blir tilgjengelig for nordmenn/gamer.no medlemmer ? Hvis ingen har planer om det, så lurer jeg på om jeg selv skal gjøre det. 1 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Nå har ikke jeg spilt Minecraft på konsoll tidligere, men hvordan funker/kommer chatsystemet til å funke? Ser for meg at det blir veldig pes å skrive med en dual shock kontroller hver gang? Eller kommer voice chat systemet til PS4 og andre konsoller til å være standard på alle servere? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Nå har ikke jeg spilt Minecraft på konsoll tidligere, men hvordan funker/kommer chatsystemet til å funke? Ser for meg at det blir veldig pes å skrive med en dual shock kontroller hver gang? Eller kommer voice chat systemet til PS4 og andre konsoller til å være standard på alle servere? på ps4 har du uansett partychat så man trenger jo egentlig ikke ingamechat, og spillet er i test/sluttfasen så regner med spillet kommer ganske snart Endret 15. august 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Snugge Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hei, Er det noen rykter på når minecraft kommer? Er sterkt savnet på ps4.. Takk, Mvh S Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Tror det var slutten av august som ble nevnt ett eller annet sted Edit: http://www.ign.com/games/minecraft/ps4-20004209 står august der og Endret 15. august 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Snugge Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hei, Har rotet rundt og sett mange ulike datoer. Får håpe at august er tilfelle. Blir bra. Ser frem til det. Slipper å fyre opp pc'n i tid og utide. Mvh S Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Skal være like rundt hjørnet nå.. http://www.vg247.com/2014/09/02/minecraft-ps4-xbox-one-vita-release-date-soon/ Noen som vet om PC-lisens vil fungere på PS4? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Skal være like rundt hjørnet nå.. http://www.vg247.com/2014/09/02/minecraft-ps4-xbox-one-vita-release-date-soon/ Noen som vet om PC-lisens vil fungere på PS4? tvilsomt da det er snakk om en 100 lapp for spillet, og de som allerede eier ps3 utgaven får oppgradere enda billigere Lenke til kommentar
EagleSoft Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Minecraft til PS4 kommer nå i september, de sendte spillet til Sony for sluttest i forrige uke. Du må kjøpe spillet på nytt, kan ikke bruke lisens/konto fra PC og PS3. Ser for meg at det blir mer knotete med tanke på navigering og bygging osv. Splitscreen blir nytt for meg som bare har spilt Minecraft på PC før. Det gjør det mer sosialt for hjemmebruk. Tror ikke folk kan leie servere med en gang, håper selvfølgelig på det motsatte. Lenke til kommentar
EagleSoft Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Og da har Minecraft kommet til Playstation 4 Eier du Mc fra før på PS3, så kan du ta med alle lagringene dine og spillet over til PS4 for rundt en femtilapp. Mer info her: http://blog.us.playstation.com/2014/09/03/minecraft-ps4-edition-coming-to-us-tomorrow/ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kjøpte dette, morro, gleder meg til å spille litt! Lenke til kommentar
EagleSoft Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kjøpte dette, morro, gleder meg til å spille litt! GI oss noen ord om hva du synest da, etter å ha spilt litt Jeg er bortreist en uke til og kan ikke prøve det før jeg kommer hjem. Er det f.eks mulig å kjøpe texturepacks allerede nå? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Alle texture packs var tilgjengelige ja Prøvde tutorialen litt tidligere i dag, virket bra men må nok få testet litt mer en fem minutter før jeg kan si så mye mer. 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Fått testa MC i 2 sek nå, very good Hvordan er det med de serverne ? Lenke til kommentar
Helt-Hinsides Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Syns PS4 versjonen er veldig bra, var spent på hvordan det skulle være å spille med kontroller istede for tastatur, men syns det funker veldig greit! Noen som vet hvordan det er å joine/invitere venner til å spille? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Har småkost meg til nå. Har aldri prøvd Minecraft før nå. Ble positiv overrasket ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Ingen mulitplayer på ps4 versjon ? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Fant ut at man ikke kan joine online servere. Svært skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå