HolyMan88 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har et Asus A7N8X med nForce 2 brikkesett, jeg har 512 mb ddr Twinmos 400mhz ddr ram, men pc'n restarter seg hele tida, jeg vet ikke hvorfor, kanskje noen av dere har vært i nærheten av noe lignenede ? Jeg tar imot alt På forhånd takk PS:Jeg har ikke ramen på for høy mhz! Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Sånn var min PC også en gang. Men da var det harddisken som var ødelagt! Visst du har to harddisker så prøv bare med den ene som du har windows på,. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har et Asus A7N8X med nForce 2 brikkesett, jeg har 512 mb ddr Twinmos 400mhz ddr ram, men pc'n restarter seg hele tida, jeg vet ikke hvorfor, kanskje noen av dere har vært i nærheten av noe lignenede ? Jeg tar imot alt På forhånd takkPS:Jeg har ikke ramen på for høy mhz! Hvor langt kommer maskina før den restarter? Laster den ferdig windows før den klikker? Det kan være feil på prosessoren din. Men, hvis maskina laster ferdig windows, så restarter, og du har mer enn en rambrikke, kan det være at brikke nr.2 (eller 3 osv) er defekt. Slå av PC'n, napp ut rambrikkene og prøv dem en om gangen. Hvis en av dem defekt vil ikke maskinen din så lenge de er de eneste som står i. Og hvis dette ikke hjelper er det nok trolig prosessoren din det er feil på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå