Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Huff, brukte WC forrige runde etter en elendig start. Men fikk ikke noe særlig mer poeng nå heller... Er. Det. Mulig... Ser at jeg ikke er alene. Gjorde samme tabbe.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Gir skylden til United og Rooney. Drittklubb. Endret 1. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Tør du virkelig ha United-spillere på laget? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 De burde gjort det bedre mtp. åpningen og hvilke spillere de har, men no more. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Glemte å bytte ut Eriksen i går (skulle inn med Sterling) - så nå tapte jeg 0,2 og gir faen i Sterling. Han kommer vel til å rævpule Villa neste runde nå tenker jeg. Møkk. 175 poeng så langt, så ikke en alt for dårlig start, men fantasy irriterer i år. Spillere synker så ufattelig fort i verdi, en "god" spiller kan jo ikke ha en dårlig kamp før han synker i verdi, noe som er sinnsykt frustrerende. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hadde helt glemt å joine liagen jeg. Vil mine poeng da starte å telle fra neste runde eller blir jeg lagt inn med mine poeng fra forrige runder? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hadde helt glemt å joine liagen jeg. Vil mine poeng da starte å telle fra neste runde eller blir jeg lagt inn med mine poeng fra forrige runder? Lagt inn med dine poeng fra forrige runder. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ah det var bra! Ikke det at det er så veldig mange poeng akkurat men Wildcard er brukt, så får satse på bedre tider fremover. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg hadde brukt wildcard og tatt -12 før tre spilte runder, og laget suger fortsatt SLÅ DEN! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Wilshere, sagna og Clichy 1 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har vel kun to spillere jeg er usikker på om dagen: Lamela Usikker på om det vi så mot QPR bare var et blaff, eller om vi kan forvente en Lamela slik vi så for Roma to sesonger tilbake. Som Milan og SerieA fantast, ble jeg oppriktig lei meg av Lamelas overgang og krasjlanding i Spurs. Vi som "kjenner" spillet hans, veit om det ufattelige potensialet som bor i gutten. Vurderer Eriksen, Dyer, Siggy, De Jong, Tadic Jovetic Regner med å kvitte meg med Jovetic, nå som hypen og blaffet har lagt seg. Har null komma null penger på bok, så må evt kvitte meg med en midtbanespiller først. (Alexis-Lamela-Ramsey-Fabregas) Evt bytte Pelle mot Jelavic eller Naismith for å frigjøre litt cash. Vurderer Jelavic, Naismith, Olua (??) Ellers stiller jeg med: Curtois Rose-Clyne-Taylor Alexis-Ramsey-Lamela-Fab Jovetic-Pelle-Costa Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Spent på prisen på Falcao! Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Bytter Jovetic mot Welbeck Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Vurderer Welbeck jeg også. Hvordan er formen hans om dagen? Har ikke sett han spille denne sesongen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Falcao koster £11.0m. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Mange spennende valg i ukene fremover. Jeg for min del holder meg litt på gjerdet til etter landslagpausen. Agüero, Falcao og Welbeck er alle interessante spillere. Endret 2. september 2014 av LarsP Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Bytter Bony med Welbeck. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Overall Points 133 Tok minus 12 i forrige runde. Imponerende å ha både det og brukt WC etter bare spilt to runder (3 nå) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Mange spennende valg i ukene fremover. Jeg for min del holder meg litt på gjerdet til etter landslagpausen. Agüero, Falcao og Welbeck er alle interessante spillere. Enig. Vurderer selv å bare hive innpå Falcao og Welbeck. Er ekstremt positiv til Falcao og ekstremt negativ til at United solgte Welbeck, så begge deler kan jo umulige faile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg