Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hvorfor i helvete har ikke spillerne mine blitt bytta? Må ha skadde Giroud og Herrera på laget mitt denne runden DrittspillAutomatiske bytter skjer etter runden. Giroud og Herrera blir byttet med de to første på benken din (Med mindre det overgår maksimalt antall spillere i hver posisjon), og du vil få byttenes poeng denne runden. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hvorfor i helvete har ikke spillerne mine blitt bytta? Må ha skadde Giroud og Herrera på laget mitt denne runden DrittspillAutomatiske bytter skjer etter runden. Giroud og Herrera blir byttet med de to første på benken din (Med mindre det overgår maksimalt antall spillere i hver posisjon), og du vil få byttenes poeng denne runden. Men jeg bytta de ut selv, tidligere i uka. Rart det ikke har skjedd, er helt sikker på at jeg confirma. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Hvorfor i helvete har ikke spillerne mine blitt bytta? Må ha skadde Giroud og Herrera på laget mitt denne runden DrittspillAutomatiske bytter skjer etter runden. Giroud og Herrera blir byttet med de to første på benken din (Med mindre det overgår maksimalt antall spillere i hver posisjon), og du vil få byttenes poeng denne runden. Men jeg bytta de ut selv, tidligere i uka. Rart det ikke har skjedd, er helt sikker på at jeg confirma. Edit: jeg blandet med transfers. Ved bytting trenger du kun å trykke confirm en gang, men det er lett å overse ettersom spillerne visuelt bytter posisjon før man trykker. Endret 30. august 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Det er ofte veldig fristende å prøve og være forut for systemet, men jeg har gang på gang opplevd at det er langt tryggere å være reaksjonær. Bytter bør gjøres som følge av at en spiller har blitt satt ut av laget, ikke fordi at man tror at noe kommer til å skje. Azpi/Dier/Jovetic bør holdes inne i laget enn så lenge. Fokusér på de spillerne som ikke gir uttelling i dag i stedet for å gjøre bytter der hvor man allerede har suksess. men Jovetic tror jeg kommer til å få slite med spilletid utover, og da være en spiller som ofte blir byttet ut rundt 60-70min de kampene han starter. 62. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Fortsatt ikke kjøpt Sigurdsson jeg. Lurer på hvorfor. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg har Sigurdsson heldigvis. Dessverre bytta jeg ut Costa Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Sigurdsson, Costa, naysmith, fabregas, ivanovic, Rio Ferdinand, begovic. Åpner bra! Endret 30. august 2014 av Alastor Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Herregud dette går så dårlig. Wild Card blir brukt like etter pausen for å vite hvem som eventuelt er blitt skadet. Rooney, Bony, Davis, Mutch, Eriksen, Cahill, Lovren, Caulker, Bojan og Howard skal rett ut. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Wildcard gjelder bare en spiller ikke sant? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Wildcard gjelder bare en spiller ikke sant?Gjelder hele laget. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Wildcard gjelder bare en spiller ikke sant?Gjelder hele laget.Ah digg! Da skal det gjøres forandringer her ja Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Får man en ny wildcard i januar? Husker ikke hvordan dette var fra i fjor. Var så heldig å ha Fabregas, Sigurdsson, Hazard og Schneiderlin. Håper jeg hvertfall kommer opp på 55-60p i morgen. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Stemmer det. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Lønner seg vel å vente med å bruke wildcard til landskampene er spilt. Holdt på å bruke nå, men tenkte meg om i siste liten Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Lønner seg vel å vente med å bruke wildcard til landskampene er spilt. Holdt på å bruke nå, men tenkte meg om i siste liten Du kan jo bytte fritt til landskampene er over så lenge du har aktivert wildcard ? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Du kan jo bytte fritt til landskampene er over så lenge du har aktivert wildcard ? Åja, er det slik det fungerer? Jeg trodde man brukte opp wildcard når man gjennomførte overgangene. Endret 1. september 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Du får ubegrenset bytter frem til deadline. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Du får ubegrenset bytter frem til deadline. ikke på fantasy? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Du får ubegrenset bytter frem til deadline. ikke på fantasy? Hvis du bruker wildcard kan du bytte fritt og bekrefte laget så mange ganger du vil frem til deadline for inneværende runde, jo. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Huff, brukte WC forrige runde etter en elendig start. Men fikk ikke noe særlig mer poeng nå heller... Er. Det. Mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg