Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Skulle kjøpt Sigurdsson Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Har Sigurdsson på benken, men er i hvert fall på laget til neste runde. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Hadde en god magefølelse på Sigurðsson. Det viste seg å være vel verdt de £6m han var verdt! Det er gode muligheter for at det blir en god første runde for min del Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Svært god bruk av busjettet! Det laget, hvertfall 11-eren, kan nok sanke svært mange poeng denne runden. Litt mer spent på mitt lag: Krul Lovren - Kompany - Debuchy Sanchez - Sterling - Hazard - El Ahmadi Bojan - Sturridge - Bony Sub: Myhill - Vlaar - Trippier - Schneiderlin Endret 16. august 2014 av Leaf Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Dette ser ut til å bli en dårlig start for min del. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 De første 2-3 rundene er bestandig litt bingo. Satser på å ende opp på ca 65-70 poeng etter at Chelsea har høvlet over Burnley (evt. skuffer de og jeg havner i bakleksen). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Takk gud for Costa og Fabregas denne runden. Laget mitt var helt på jordet utenom de.. Bør bli bedring til neste uke! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Det svir å ha Sigurdsson benket til fordel for Ashley Young... Typisk at det er Terry og Hazard jeg har på Chelsea også. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Mata ut, Fabregas inn. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ikke verst, en hel del bedre en det jeg klarte. Vurderer sterkt å svi av wildcard allerede Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Startet spillet i preseason? Satte opp laget mitt nå, og ser ut som jeg er flere runder bak. Lenke til kommentar
Defman Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Nei det startet denne uken.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hadde både Fabregas og Sigurdsson på laget helt frem til fredag. Da fant jeg ut at det var en god ide å bytte dem med MAU-spillerne Mata og Yong. Hater dette spillet. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Sagt det lenge, er det en fra Chelsea man skal ha på fantasy er det Fabregas. Hazard og Oscar hadde store variasjoner mtp. poeng de plukket. Fabregas har vært så og si involvert i alt i Pre-season. Backene til Chelsea er også utsatte mtp. vi har Filipe Luis, Azpi og Ivanovic. Cahill er vel kanskje den som er "poenggarantist" over tid. Har Mata jeg også, men tydelig at han har tapt seg etter den fantastiske sesongen han hadde i Chelsea. Uansett får han sikkert mer poeng når RvP er tilbake også. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hadde Fabregas som kaptein, og Ramsey, Sterling og Ivanovic på laget, men byttet om mye i siste liten. Kan angre på det nå.. skjer hvert år Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hadde både Fabregas og Sigurdsson på laget helt frem til fredag. Da fant jeg ut at det var en god ide å bytte dem med MAU-spillerne Mata og Yong. Hater dette spillet. Haha, samme her! Bytta Sigurdsson mot Young, og Fab mot Mata.. Konge avgjørelse.. Solgte Ramsey, og inn med Fabregas før neste runde. Mata kommer. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Jeg hadde seks spillere langtidsskadet, og jeg innså at selv om jeg ikke kunne ha fire Liverpool spillere på laget lenger så måtte jeg gjøre bytter , mange bytter. Så jeg fant ut at det var bare å innse at ting ikke gikk min vei denne sesongen, så jeg dreit i det, tok wildcard, puttet på tre fra Liverpool og tok auto complete Endret 21. august 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Wisdom på tredje innbytter. Kommer bare inn om Young og Bojan ikke spiller. Argh! Jeg hadde seks spillere langtidsskadet, og jeg innså at selv om jeg ikke kunne ha fire Liverpool spillere på laget lenger så måtte jeg gjøre bytter , mange bytter. Du kan jo velge de som er på lån i andre klubber? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Dette går hinsides dårlig. Vurderer å bruke WC allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg