Maefteda Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Kjøpte Terry istedenfor Hutton jeg Skal bli godt med Januar-Wildcard gitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Valget stod mellom Kane og Perez. Gikk for sistnevnte fordi han hadde en enklere kamp. Den avgjørelsen koster meg avansement i cupen med mindre Eriksen scorer og Costa/Chadli ikke får flere poeng. Hutton er beste spiller her også for andre runde på rad... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Wow. Wtf. Har Kane på benken..... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte Kane. Har nesten kjøpt han siste to rundene men latt være pga skader andre steder. I går, etter noen glasd vin, bytta jeg Bearinho mot Ulloa... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Eriksen på laget, Chadli på benken. Legger opp livet. Endret 1. januar 2015 av Latias Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Kane på benken og silva som kaptein... chester på benken og.. Endret 1. januar 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kane på benken og silva som kaptein... Jeg og Der røyk cupen... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Ligaen til flere av Tottenhamspillerne http://fantasy.premierleague.com/my-leagues/397087/standings/ Morsomt å se om de har valgt seg selv. Kane har vertfall troen på seg selv. Endret 7. januar 2015 av Hille Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Har et skikkelig luksusproblem til runden som kommer, og jeg aner ikke hvem jeg skal ha på banen Gjelder midtbane og angrep. Må velge 7 av 8: Sterling, Sigurdsson, Fabregas, Silva, Sanchez, Kane, Austin og Costa. Endret 7. januar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Alle spillerne du har der møter "overkommelig" motstand nå, så du har virkelig et luksusproblem. Kane og Austin vet man aldri med, så du kan gamble på å utelate en av de. Men det er utrolig kjipt hvis du f.eks utelater Austin og han slår til med et par mål. Tror kanskje jeg ville utelatt Sterling denne runden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Har foreløpig utelatt Sigurdsson. West Ham - Swansea er vel det jeg ser for meg blir den jevneste av kampene som spillerne mine inngår i. Så gjelder det å plukke kaptein. Forrige runde hadde jeg Kane på benken. Angrer på den, kan du si. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Hadde Hazard som kaptein Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Stod mellom Costa, Austin og Sanchez. Tok det dårligste valget Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Har tre Spurs-angrepsspillere på laget. Bare å sette penger på clean sheet til Sunderland altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Har tre Spurs-angrepsspillere på laget.Why? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Prøver du å jinxe spurs ut av CL-konkurransen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Har hatt Chadli på benken de siste 4-5 rundene og det har kostet meg 30p. Kane må jeg bare ha inne. Eriksen måtte ha vært den som viket plass, men det er vel høyt på tide at han slår til for fullt etter noen svake runder. Heller Spurs enn Arsenal på fjerdeplassen bak United forresten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hvorfor har Oscar tatt over alt av ooeng i Chelsea? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg