Gå til innhold

Fantasy Premier League 2014/2015

Maefteda

Anbefalte innlegg

Herregud for en runde.. Trøsten får være at de fleste andre også har det.

FAEN. Rødt på Fabianski og. Kan det bli verre? Har 4 utestengte spillere i neste runde. Mannone på benken, som ikke spiller for tida! :wallbash:

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kommer nok til å bli den desidert dårligste runden min på Fantasy'n ever tror jeg.. Aguero som kaptein, Chambers med rødt kort, Costa 1p og Fabregas suspendert neste rundte, tjohei!

Ønsker å poengtere drittrunden min med at keeperen min (Fabianski) nettopp fikk direkte rødt.. Haha, må bare le!

Lenke til kommentar

Du kan få full uttelling på både Clyne og Rooney.

Potensielle scenarioer:

1. Clyne og Rooney scorer mål. Du får ikke clean sheet, men fortsatt masse poeng.

2. Southampton holder nullen frem til 60. minutt. Clyne blir skada og bytta ut. Rooney scorer deretter. Clyne får CS, Rooney får målpoeng.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Du kan få full uttelling på både Clyne og Rooney.

Potensielle scenarioer:

1. Clyne og Rooney scorer mål. Du får ikke clean sheet, men fortsatt masse poeng.

2. Southampton holder nullen frem til 60. minutt. Clyne blir skada og bytta ut. Rooney scorer deretter. Clyne får CS, Rooney får målpoeng.

Ah, scenario nummer to der har jeg ikke tenkt på at kan skje, men det er jo naturlig at spilleren får CS om han ikke lenger er på banen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...