Tunky Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Herregud for en runde.. Trøsten får være at de fleste andre også har det. FAEN. Rødt på Fabianski og. Kan det bli verre? Har 4 utestengte spillere i neste runde. Mannone på benken, som ikke spiller for tida! Endret 7. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Dette kommer nok til å bli den desidert dårligste runden min på Fantasy'n ever tror jeg.. Aguero som kaptein, Chambers med rødt kort, Costa 1p og Fabregas suspendert neste rundte, tjohei! Ønsker å poengtere drittrunden min med at keeperen min (Fabianski) nettopp fikk direkte rødt.. Haha, må bare le! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Og Swansea bare måtte gi Dyer et par minutter på tampen. Gah! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Med Agüero skadet er jeg usikker hvem jeg skal ta inn. Står mellom Diego Costa, Benteke, Andy Carroll og Edin Džeko. Rooney er også en mulighet. Hvem skal folk ta inn? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Har det kommet noen bekreftelse på at han er lenge ute? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Er bekreftet at han har en korsbåndsskade, så spørs det om den er revet eller forstuet. Han er nok ute i et par måneder. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Ah. Æsj, skulle ønske jeg hadde WC nå, så kunne jeg spredd Aguero-pengene litt utover.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Byttet inn Hutton i går, det var det eneste som gikk min vei denne runden. Andre helga på rad hvor kapteinen min ikke varte 10 minutter engang. Blir ikke lett neste uke med Cesc, Austin, Aguero og muligens Wilson ute. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Aguero er ute til over nyttår. Mister hele juleprogrammet. Må ta en -4, siden Aguero er ute, og Fabianski presterte å få direkte rødt. I tillegg er Fabregas suspendert.. O helga natt.. Ut med Fabianski, inn med Guzan Ut med Aguero, inn med Dzeko Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Er Dzeko først i køen i City? Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Jovetic sliter med en skade, og er ikke 100%. Dzeko er friskmeldt, og fikk 20min mot Everton. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Herregud, for en tragisk runde. 27 poeng før Rooney og Clyne skal spille mot hverandre i kveld, så ingen mulighet for full uttelling der. Satt inn Cissé, tviler sterkt på at han skal score mot Arsenal neste runde, men igjen så er jo Arsenal rufsete bak. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Du kan få full uttelling på både Clyne og Rooney. Potensielle scenarioer: 1. Clyne og Rooney scorer mål. Du får ikke clean sheet, men fortsatt masse poeng. 2. Southampton holder nullen frem til 60. minutt. Clyne blir skada og bytta ut. Rooney scorer deretter. Clyne får CS, Rooney får målpoeng. Endret 8. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Har Clyne og Pelle igjen. Satser på Saintorama! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Usikker på hva jeg skal gjøre med Aguero-pengene. Gamble med Robin, safe med Costa eller gå for Dzeko samt ha penger i banken til å forsterke forsvaret. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg kjørte Bony + Duff-->Baines. Dumt? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Du kan få full uttelling på både Clyne og Rooney. Potensielle scenarioer: 1. Clyne og Rooney scorer mål. Du får ikke clean sheet, men fortsatt masse poeng. 2. Southampton holder nullen frem til 60. minutt. Clyne blir skada og bytta ut. Rooney scorer deretter. Clyne får CS, Rooney får målpoeng. Ah, scenario nummer to der har jeg ikke tenkt på at kan skje, men det er jo naturlig at spilleren får CS om han ikke lenger er på banen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Byttet inn Edin Džeko, så blir han skadet i oppvarmingen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg