Emils. Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Han er ikke med landslaget Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Første runden på lenge hvor jeg er fornøyd med poengsummen. Utrolig irriterende med PL-pause. Må spille nå som laget mitt er i flytsonen :/ Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ut med Siggy, inn med Chadli. Angrer allerede.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg begynner å bli ganske fornøyd med laget etter hvert. Har fått plass til både Costa og Aguero, uten at midtbane og forsvar består av bare dritt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg begynner å bli ganske fornøyd med laget etter hvert. Har fått plass til både Costa og Aguero, uten at midtbane og forsvar består av bare dritt. Hvordan er laget ditt da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ja, det skulle du likt å vite Neida. Savner jo selvfølgelig noen spillere her. Di Maria, Sterling (hjerte>hode) og kanskje Pelle. Dier og Clyne er vel første til å ryke nå, tror jeg. Clyne fordi Soton har et heftig program snart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Skjønner fortsatt ikke Dier i forsvarsrekka fortsatt. Tottenham er jo katastrofe bakover og han er dyr. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Jepp, jeg vet det. Har bare brukt byttene mine på andre ting. Dier sitter fint plassert på benken. Tror dere Newcastle holder formen? Vurderer å sette inn Jaanmat for Dier. De har greie kamper de tre neste rundene, før de møter Chelsea og Arsenal.. Endret 14. november 2014 av Knewt Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jepp, jeg vet det. Har bare brukt byttene mine på andre ting. Dier sitter fint plassert på benken. Tror dere Newcastle holder formen? Vurderer å sette inn Jaanmat for Dier. De har greie kamper de tre neste rundene, før de møter Chelsea og Arsenal.. Ville heller brukt penga på Everton forsvarspillere Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 De er dyre. Har ikke råd til noen av de for pengene fra Dier alene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Gamblet på DiMaria som kaptein. Ingen andre poensankere på laget så langt. Huff Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hadde også Di Maria som ©. Byttet inn Austin i dag tidlig, han leverer i hvert fall. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 21 poeng på 6 spillere. Ikke så bra.. Meh. Chambers (6poeng) og Sigurdsson (5poeng) mine beste spillere så langt. Har igjen Costa©, Aguero, Fabregas, Azpi og Distin, så potensialet for en del poeng er der.. Håper Everton klarer CS mot Tottenham, men det spørs vel. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Enda en ræva omgang. Utenom Aguero er min beste spiller Hutton, som ikke kommer på banen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Håper Southampton scorer snart.. Har visst Chambers på benken Og jeg håper Chelsea holder nullen, Fabregas, Sanchez, Distin og Clichy får assist eller mål. Og selvfølgelig at Aguero scorer tre mål til Og der fikk jammen Aguero ett til Endret 3. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Akkurat nå er det så svart for Spurs at jeg nesten håper på Fab-mål og ingen til Spurs selv Der gikk Fab ut. Jaja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ofret Costa og Di Maria for Aguero © denne runden, vel verdt det! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har 65 poeng så langt. Regner med minst 6 til (3p bonus til Aguero som er kaptein) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Der dukka Sanchez også opp gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg