Emils. Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Scoret har han gjort, men han har langt ifra imponert. Mye balltap og feilposisjoneringer er det jeg har å trekke frem. QPR må på ingen måte tas lett på, derfor tror jeg Costa starter. Jeg satser på han som kaptein. Så får vi se i morgen klokken 4 hva Mr. Mourinho tenker. Endret 31. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ville ikke hatt Costa denne runden. Om han er klar så får han neppe 90min første kamp etter fraværet/skaden. Benyttet wildcardet mitt før denne runden. Hadde en del spillere jeg hadde lyst å bytte. Bla. ble Costa byttet ut med Pelle, og overskuddet gikk med på å få Bony inn i troppen. Satser på at de 2 kan hente mer poeng enn Costa + evt billigere spiss ville gjort på laget. Valgte å legge mest penger i midtbanen på dette wildcardet. Så får vi se om det lønner seg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Er ivanovic suspendert? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Deilig å starte runden med Krul-clean sheet! Jeg valgte Diego Costa som kaptein, og han starter, så dette kan potensielt bli en veldig god runde. Costa hat-trick, please! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Costa som kaptein drepte en potensielt god runde. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Bør kjøpe Alexis før han blir alt for dyr. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Scoret har han gjort, men han har langt ifra imponert. Mye balltap og feilposisjoneringer er det jeg har å trekke frem. QPR må på ingen måte tas lett på, derfor tror jeg Costa starter. Jeg satser på han som kaptein. Så får vi se i morgen klokken 4 hva Mr. Mourinho tenker. Du fikk rett i at han spilte, men jeg er glad jeg ventet en runde med kjøp og kjørte Alexis som kaptein. 9 poeng på tre spisser er ellers ganske dårlig uttelling for meg, men Welbeck fikk nå poeng igjen. Og forsvaret, utenom keeper der jeg har Foster på benken, reddet sammen med Sanchez runden min. 72 poeng + Di Maria er godkjent. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Æsj. Pelle som kaptein.. Chambers redder meg, men det er det. 43 poeng så langt (med 18 på Chambers..) og 4 spillere igjen. Også har jeg visst Fabianski på benken.. Får håpe på litt Aguero og Di Maria-magi i morgen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Endte på 53 poeng. Pellé var ikke noe kjempesuksess denne runda gitt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Glemte bytte på lag Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Æsj. Stussa litt på Azpi ble tilkjent assist i dag. Nå har de fjerna assisten hans. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 hvorfor har jeg ikke Austin? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Hva fikk folk denne runda? Endte på 63p, men ikke helt fornøyd pga Kaboul dro inn 0p og hadde Aly Cissokho på benken som fikk 7p. Endret 11. november 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 68 poeng. Aguero som C redder meg. Kunne hatt 75 med riktige spillere på banen (hadde visst benka Sigurdsson...) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Gitt opp hele sesongen, så har ikke sjekket på 3 runder Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Har gått dårlig her og Men det får så være. Kan ha på 2 av disse 3, er usikker på hvem. Alle har bortekamper. Berahino (CHE), Sigurdsson (MCI) og Downing (EVE). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 52 poeng etter at jeg glemte hente Aguero (eller Costa). Dårligste på lenge. Ser Fabregas er småskadet og nå. Sukk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Husk at det er lang pause nå, da. Fabregas er sikkert itlbake etter landslagspausen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er vel større sjans for at han blir skadet skikkelig under trening med landslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg