AnewZ Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Blerh, tok ikke Costa som C i dag da jeg såg for meg at Remy kom til å starte i dag mtp skaden han pådro seg i landslagspausen. Det pluss at jeg er tidenes optimist, Falcao som C. Er vel en del som har Sterling som C, kjipt at han ikke starter. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Dumme meg hadde ikke endret noe siden deadline day. Rooney som kaptein... ja vel. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Blerh, tok ikke Costa som C i dag da jeg såg for meg at Remy kom til å starte i dag mtp skaden han pådro seg i landslagspausen. Det pluss at jeg er tidenes optimist, Falcao som C. Er vel en del som har Sterling som C, kjipt at han ikke starter.At han ikke starter er flott, det som er kjipt er at han kommer til å bli byttet inn i andreomgang. Kommer til å angre resten av sesongen på Costa som VC. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Blerh, tok ikke Costa som C i dag da jeg såg for meg at Remy kom til å starte i dag mtp skaden han pådro seg i landslagspausen. Det pluss at jeg er tidenes optimist, Falcao som C. Er vel en del som har Sterling som C, kjipt at han ikke starter.At han ikke starter er flott, det som er kjipt er at han kommer til å bli byttet inn i andreomgang. Kommer til å angre resten av sesongen på Costa som VC. Haha, føler med deg! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Det er så typisk at jeg tar ut Rooney, før han selvfølgelig skal score i den påfølgende matchen. For en irriterende sesong så langt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Samme med meg. Rooney ut. Fydda. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) klør etter å bruke wildcard nå. Mye spillere som innfrir. (8 str. poeng) Endret 14. september 2014 av ClarkGable Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 fabregas som C istedet for Costa -.- Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 fabregas som C istedet for Costa -.- Gjorde det samme selv. Hadde Costa som C, men endra til Fabregas rett før fristen av en eller en annen grunn.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Falcao som C var hvertfall ikke en innertier når man hadde di Maria og Costa som hanket poeng som bare juling. Var litt gambling, håpet var å virkelig rykke litt ifra. Jaja. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Bytta ut Costa © med Balotelli før denne runda. Skyt meg! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 "Hvorfor?", er vel det eneste man kan si til det. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Har aldri hatt dårligere Fantasyresultat en i år, 28 poeng runden som var. Har brukt WC og tatt 2x8 minus poeng Nå lar jeg bare laget stå til verden detter sammen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hvorfor benke Naismith, og ikke minst: Hvorfor har du han som siste inbytter? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Ikke valgt lag for neste runde enda, enda, bare sånn det så ut etter bytter Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 fabianskiTaylor ivan duffSilva Sigurdsson Ramsey FabregasNaismith Aguero CostaKaptein who? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Costa. Han kommer til å score selv om det er City. Tror jeg. Mannone eller McGregor? Endret 19. september 2014 av Knewt Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Costa. Han kommer til å score selv om det er City. Tror jeg. Mannone eller McGregor? mannone og sunderland klarer vel å handle opp med burnley? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ja. Samtidig har ikke Newcastle imponert særlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg selger alle(to stykk) Liverpoolspillerne på laget. Blir for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg