Big Tone Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Sanchez er grei og ha med seg, ender nok opp med en god del flere målpoeng enn feks Ramsey til slutt. At han er oppført som midtbanespiller er utrolig. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ja. Tror Alexis kommer til å sanke inn poengene etterhvert. Jeg hadde han på laget men solgte han nå fordi han er for dyr å vente på. Kjøper han heller når de begynner å renne inn. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hva tenker folk om Dier? Må innrømme jeg vet særdeles lite om han, og er ei helt oppdatert på hva som er Tottenhams foretrukne forsvarsrekke om dagen. Vil han få spilletid framover og er det grunn til å tro at poengene vil falle betraktelig? (noe poengtap må vel påregnes med starten han har hatt) Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Han scorte to mål på to kamper. Tror ikke han kommer til å score mange fler. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Tviler på Spurs kommer til å holde nullen veldig ofte (selv om jeg håper!) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Je, tenker de samme tingene selv, men sliter med å finne et alternativ i prisklasen 5-5.5 som er bankers poengmaskiner. Føler det blir litt gambling uansett, men vurderer å bytte med Moreno. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Var overivrig og brukte mitt bytte før landslagspausen. Nå har jeg en skadd Sturridge på banen.. skal jeg benke han eller ta minus 4 poeng?! Fant akkurat ut at jeg har en skadd Dier på banen og. Har ikke bra nok benk til å bytte ut begge... Endret 9. september 2014 av Knewt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hadde egentlig bestemt meg for og ikke bruke WC nå etter pausen, men med skader på Costa, Jones etc så ser det mørkt ut når jeg alt har tatt -4. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Tar en long shot og bruker dette laget:FabianskiChester Ivanovic WilsonSilva Sigurdsson Ramsey FabregasNaismith Agüero CostaBenk: Green, Cattermole, Tylor og WisdomForslag? wc brukt Endret 12. september 2014 av infinety Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Brukte Wild Card selv i kjedsomhet. Laget: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Tar en long shot og bruker dette laget: Ramsey Forslag? wc brukt Ramsey 75 prosent chance of playing. Regner med han spiller da? Har han selv. Men har brukt byttet mitt på og bli kvitt Bojan. Et tips er jo om det smeller ifra Falcao? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Tar en long shot og bruker dette laget: Ramsey Forslag? wc brukt Ramsey 75 prosent chance of playing. Regner med han spiller da? Har han selv. Men har brukt byttet mitt på og bli kvitt Bojan. Et tips er jo om det smeller ifra Falcao? Ramsey spiller Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Brukte Wild Card selv i kjedsomhet. Laget: Risky lag. Byttet Ramsey ut med Ozil selv. Tror Ozil snart kommer til å skinne med Welbeck og Walcott tilbake om et par kamper. For 9m tror jeg han blir et røverkjøp etterhvert. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Greia er jo at nesten 50% av alle lag har Ramsay = å droppe han kan fungere veldig bra om han ikke leverer eller er skadet. Noen som har noe info om Dier og Costa? Har satt ut Ramsay, men har disse to. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Greia er jo at nesten 50% av alle lag har Ramsay = å droppe han kan fungere veldig bra om han ikke leverer eller er skadet. Noen som har noe info om Dier og Costa? Har satt ut Ramsay, men har disse to. Mourinho Har sagt at han har sjanse til å spille kampen, så da er det vel samme opplegget som sist runde. Da ble det 90 min+ 2 goal. http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/12/ib-jose-mourinho-gives-diego-costa-injury-update/ Endret 13. september 2014 av ClarkGable Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hælvette, jeg rakk ikke finn ut om Costa var klar, så sitter med Balotelli. Og Costa putter som bare faen her ser jeg! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Stakkars de som ikke har Costa som kaptein idag. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Costa kaptein er bankers . DING DONG! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Har ikkje costa, men Blitt reddet av Pelle. Er ikke noe spørsmål hvem som er nestemann inn døra. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Faen. Satset på at Costa skulle få en dårlig kamp og satt inn Falcao. Han bør gjøre det bra... Forhåpentligvis lønner sjansespillet seg, men det skal noe til å toppe Costa nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg