Dapper Chap Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Brukte WC. Nytt lag: Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hvordan bytter jeg formasjon? Bruker appen, men må kanskje logge inn via browser for å gjøre det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Du drar bare spillere rundt.. Hvis du har 4-4-2 nå, så har du 1 av hver av spiss, midtbane og forsvar på benken. Hvis du drar inn en spiss for en på midtbanen blir det ny formasjon. Du kan fint gjøre det på mobil og, men da må du trykke på den gule boksen med piler i. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Bare bytt en spiss med en midtbanespiller f.eks EDIT: Knewt var først ute. Endret 2. september 2014 av Leaf Lenke til kommentar
magb Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 I hvilket scenario sanker keepere flest poeng? 1: Laget til keeperen vinner feks 3-0 og keeperen gjør alt bra, men er nesten ikke involvert. 2: Keeperen har mange bra involveringer og redder mange skudd, men laget taper likevel feks 0-3 Vurderer om jeg skal bruke bruke Krul som møter Southampton eller Guzan som møter Liverpool Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Lurer igrunn på det samme angående forsvarspillere. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) I hvilket scenario sanker keepere flest poeng? 1: Laget til keeperen vinner feks 3-0 og keeperen gjør alt bra, men er nesten ikke involvert. 2: Keeperen har mange bra involveringer og redder mange skudd, men laget taper likevel feks 0-3 Vurderer om jeg skal bruke bruke Krul som møter Southampton eller Guzan som møter Liverpool Nummer 1. Clean sheets er det viktigste for forsvarsspillere og keeper. Utenom målpoeng selvfølgelig. Endret 3. september 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) I hvilket scenario sanker keepere flest poeng? 1: Laget til keeperen vinner feks 3-0 og keeperen gjør alt bra, men er nesten ikke involvert. 2: Keeperen har mange bra involveringer og redder mange skudd, men laget taper likevel feks 0-3 Vurderer om jeg skal bruke bruke Krul som møter Southampton eller Guzan som møter Liverpool 1: Clean sheet: 4 poeng + 2x 45 minutter spilt: 2 poeng = 6 poeng. Får sannsynligvis ikke bonuspoeng. 2: For hvert 2. mål en keeper eller forsvarer slipper inn forsvinner ett poeng. Altså -1 poeng dersom 3 mål er sluppet inn. Keepere får også ett poeng for hvert 3. skudd på mål de redder. Det betyr at keeperen i dette tilfellet må redde 15 skudd på mål (dette er veldig mye) for å få like mange poeng som keeper i scenario 1. Eventuelt 18 skudd på mål reddet for å få ett poeng mer. 2x45 minutter spilt: 2 poeng + (3 mål sluppet inn: -1 poeng) + 15 skudd på mål reddet: 5 poeng = 6 poeng Men scenario 1 er altså mye mer sannsynlig. Endret 3. september 2014 av Christiαno 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 0-0 med en masse redninger er det klart beste for forsvarsspillere/keepere for da har de som regel størst sjangs for å få med seg bonuspoeng. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ahh, greier ikke bestemme meg for hvem jeg skal velge. Skal bruke wildcard foran neste runde.. Di Maria/Ramsey/Hazard? Falcao/Balotelli/Sturridge? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ahh, greier ikke bestemme meg for hvem jeg skal velge. Skal bruke wildcard foran neste runde.. Di Maria/Ramsey/Hazard? Falcao/Balotelli/Sturridge? Hva med: di Maria - Sterling - Fabregas? Av de to du nevner så er #1 klart best syns jeg, men syns den er litt vel dyr mtp hvor mye bra man får på midtbanen nå. Hadde aldri gått for både Balotelli og Sturridge. Da syns jeg Sterling + Balotelli/Sturridge er et klokere valg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ahh, greier ikke bestemme meg for hvem jeg skal velge. Skal bruke wildcard foran neste runde.. Di Maria/Ramsey/Hazard? Falcao/Balotelli/Sturridge? Ville ikke gått for Hazard på Fantasy. Ofte ustabil mtp. poeng. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Mulig jeg skrev litt feil. Mente at jeg skulle ha en av Di Maria/Ramsey/Hazard og en av Falcao/Studge/Sturridge. Foreløpig har jeg skrota både Sturridge og Hazard. Costa skal ihvertfall inn. Har lyst til å kjøre inn hvertfall en av storsigneringene til United. Men med tanke på hvordan United spiller om dagen synes jeg det er litt risky. Aguero er et tryggere valg en Falcao i så måte. Endret 4. september 2014 av Leaf Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ah! Da misforstod jeg. Hazard hanker som oftest inn mye poeng på hjemmebane, men er altfor ustabil borte (mtp poeng). Fabregas er IMO best der. Litt for defensiv, men tar dødballer og har enorme stikkere. Aguero er nok et tryggere valg enn Falcao ja, men også 1,1(?) dyrere. 1,1 får du god bruk for andre plasser på laget ditt. Samme med Hazard, IMO alt for dyr til å rettferdiggjøre prisen i år hvor det er såppass mange gode midtbanevalg (Mata, di Maria, Lamela, Eriksen, Sterling, Siggurdsson, Ramsey, Cazorla, Fabregas etc) som alle kan få utrolig mye poeng om ting begynner å klaffe. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Det første "utkastet" mitt nå inneholder spillere som Sterling, Fabregas, Sigurdsson, Falcao, Costa, Welbeck, Henderson, Ivanovic og Shawcross. Synes ikke det er så altfor ille. Får la det stå til etter landskampene for å se hvem som evt har blitt skadet. Har også prøvd å se litt på det nærmeste kampprogrammet til spillerne. Noen lag har noen tøffe uker foran seg. Endret 4. september 2014 av Leaf Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hadde nok nedgradert Ivanovic til Cahill/Cech for så å oppgradere forsvaret/midtbanen litt, men ellers ser det der meget bra ut. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Skal jeg bytte Sanchez eller Ramsey ut for Di Maria..? Sanchez gir meg mer penger i kassa og er et usikkert kort, men om jeg bytter ut Ramsey og han gjør det dårlig så slår jeg de 50% som har valgt fyren pr i dag.. Endret 4. september 2014 av Alastor Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ville byttet ut Sánchez selv. Ramsey er et must på Fantasy sålenge han er skadefri imo. Dog usikker på om jeg ville ha tatt inn en Man Utd spiller for øyeblikket. Kan ikke si at jeg har hatt stor suksess med Young, Mata og Rooney selv... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Sanchez ut, får nok ikke nok poeng kontra Ramsey til at det skal være verdt 1,5mill mer. Forøvrig uenig i at Ramsey er et must i år mtp hvor utrolig mange gode valg det er på midtbanen i den prisklassen og billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg