torbjornen Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Eg er ein forholdsvis fersk Facebook-brukar, og har følgjande problem: Dersom eg prøver å skrive ein kommentar (f. eks. på VG nett) vert kommentaren vekke dersom eg loggar ut. Dersom eg er innlogge dukkar kommentaren opp att. Eg har trudd at eg på ein eller annan måte har blitt utestengt av VG, men ser no at det same skjer dersom eg prøver å kommentere på andre nettsider med Facebook-plugin. Eg finn ikkje noko om problemet når eg søkjer på Google, og finn heller ikkje noko relevant innstilling på Facebook. Å kommentere på andre sine Facebook-sider fungerer som det skal. Er det nokon som kan seie meg kva som er feil? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Eg lurer på om eg OMSIDER har funne løysinga på problemet: http://vgd.no/forbruker/data-og-internett/tema/1755364/tittel/facebook-og-kommentarfelter Stemmer det at dersom ein er "vennelaus" vert alle kommentarar automatisk markerte som søppel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå