Leaf Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Han er treig, lite teknisk og scorer lite mål med mindre ballen står stille på straffemerket. Tror du kommer til å bli overrasket. Heller han som backup enn Iago Aspas. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Var det Annie som ble byttet inn for Dortmund? Hihi. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Fint spill av Liverpool. Svak motstand, men alltid moro å se bra angrepsfotball! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Han er treig, lite teknisk og scorer lite mål med mindre ballen står stille på straffemerket. Tror du kommer til å bli overrasket. Heller han som backup enn Iago Aspas. Har vel bevist flere ganger med kommentarene sine at han vet lite om fotball 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Fantastisk kamp i dag! Sturridge - Couthino - Sterling blir det nye "tress-paret" for oss denne sesongen. Også imponert over Henderson og nykommerne Lovren og Manquillo Johnson overrasket også litt, selv om han fortsatt gjør litt feil. Skrtel var ikke god i dag. 6 dager igjen til PL! Endret 10. august 2014 av Nettels Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Han er treig, lite teknisk og scorer lite mål med mindre ballen står stille på straffemerket. Tror du kommer til å bli overrasket. Heller han som backup enn Iago Aspas. Har vel bevist flere ganger med kommentarene sine at han vet lite om fotball Det kom fra den rette kjeften. red: Du tar forresten feil. Jeg kan masse om fotball. Endret 10. august 2014 av .AN.XVIII.IV:. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Går kampen kun på lfc tv ? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Går kampen kun på lfc tv ? Kampen gikk på Viasat Fotball, Viaplay, LFC TV og BT Sport Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Går kampen kun på lfc tv ? Kampen gikk på Viasat Fotball, Viaplay, LFC TV og BT Sport Jeg har kommet for sent til _alle_ treningskamper denne oppkjøringen bortsett fra den som startet kl. 02... Merkelig Hva ble resultatet? Endret 10. august 2014 av indahla Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Går kampen kun på lfc tv ? Litt sein eller? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Går kampen kun på lfc tv ? Kampen gikk på Viasat Fotball, Viaplay, LFC TV og BT Sport Jeg har kommet for sent til _alle_ treningskamper denne oppkjøringen bortsett fra den som startet kl. 02... Merkelig Hva ble resultatet? 4-0. Sturridge, Lovren, Coutinho og Henderson. Endret 10. august 2014 av Nettels Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg så målene på vg-nett nå. Fantastisk siste mål! Men den var kanskje over dødlinja? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Den var nok det, men man må jo være litt heldige iblant Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Coutinho og Lovren sykt gode, gleder meg til liga-starten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 For noen syke angrep vi leverte i denne kampen. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Deilig å se den offensive kraften ikke er svekket etter at Suarez dro. Denne kampen var viktig og når spillerne skjønte det gikk de fra gutter til menn og lekte! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg har tidligere i preseasson sagt at det sannsynligvis blir Can på min neste drakt. Får vente til et par PL kamper er spilt men det ser ut som jeg må kjøpe meg 3 drakter: Can, Manquillo og Lovren. Ble sjokkert over hvor bra Manquillo var. Lovren hadde jeg allerede forventninger til og han innfridde de, ihvertfall idag. Gleder meg til neste helg! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Har stor tro på Markovic også. Frister stort å kjøpe en CL-versjon av den svarte drakta med Markovic/Lovren/Coutinho og CL-patcher! Har forøvrig kjøpt hjemmedrakten med Emre Can på ryggen. Endret 11. august 2014 av Leaf 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Det har jeg også forsåvidt. Har ikke sett så utrolig mye av han, men det lille jeg har sett har imponert meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå