Gå til innhold

Liverpool preseason 2014

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, okei. Kanskje de sparer spillere til det da.

Tja, det er vel bare 3 klare førstelagsspillere som mangler. Weidenfeller, Hummels og Reus. de to første har fortsatt ferie, Reus er fortsatt småskadet.

Ikke helt enig med deg der. Mener at f.eks:

- Kevin Großkreutz

- Mats Hummels

- Reus (skadet)

- Gundongan (skadet?)

- Weidenfeller

- Nuri Sahin

- Blaszczykowski

Er bedre enn de som er på og at flere av de ville startet i en toppet kamp. Jojic og Kehl og Kirch har jeg veldig lite kjennskap til og derfor er det litt vanskelig for meg å sette de opp mot noen, men Bender er jo en ganske solid DM.

Fortjent at Coutinho fikk seg et mål :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Bra kamp så langt mot den tøffeste motstanden vi har møtt i oppvarmingen til sesongen :)

Vet ikke om det skulle være et stikk mot United, men de stilte jo et langt sterkere lag enn Dortmund.

Mente ikke kampoppsettet, men laget/klubben.

Er vel ikke å stikke under en stol at de siste 3-4 årene har de vært langt langt bedre en United :)

Lenke til kommentar

Mente ikke kampoppsettet, men laget/klubben.

Er vel ikke å stikke under en stol at de siste 3-4 årene har de vært langt langt bedre en United :)

Gøy at du påstår det da. Vi har vunnet serien 2 ganger og vært i en CL finale de siste 4 årene.

Dortmund har spilt en CL finale og vunnet serien 2 ganger + den tyske cupen en gang. Lang lang bedre er å ta litt i, selv om vi nettopp har hatt en katastrofesesong.

Lenke til kommentar

Ikke helt enig med deg der. Mener at f.eks:

- Kevin Großkreutz

- Mats Hummels

- Reus (skadet)

- Gundongan (skadet?)

- Weidenfeller

- Nuri Sahin

Er bedre enn de som er på og ville startet i en toppet kamp. Jojic og Kehl og Kirch har jeg veldig lite kjennskap til og derfor er det litt vanskelig for meg å sette de opp mot noen, men Bender er jo en ganske solid DM.

Fortjent at Coutinho fikk seg et mål :)

Gundogan har ikke spilt fotball på ett år. Umulig å si om han noen gang når toppnivået. Vil uansett kreve lang tid å få spilt ham inn igjen.

Großkreutz er den perfekte squad-spilleren. rotasjonsspiller.

Sahin er jeg enig med deg i.

Kirch er en backup-spiller

Kehl spiller stort sett fast som DM.

Jojic har masse talent. Gundogan-erstatter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...