Leaf Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Gleder meg til PL nå! Ikke faen om vi havner utenfor topp 4.. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Bra kamp så langt mot den tøffeste motstanden vi har møtt i oppvarmingen til sesongen Vet ikke om det skulle være et stikk mot United, men de stilte jo et langt sterkere lag enn Dortmund. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ahh, okei. Kanskje de sparer spillere til det da. Tja, det er vel bare 3 klare førstelagsspillere som mangler. Weidenfeller, Hummels og Reus. de to første har fortsatt ferie, Reus er fortsatt småskadet. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ahh, okei. Kanskje de sparer spillere til det da. Er nok noe i det ja. Samtidig er spillere som Reus og Jakub(sykt etternavn) skadet. Weidenfeller og Hummels kom til VM-finale, så har hatt ferie til ganske nylig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Jakub(sykt etternavn)Bare tenk sånn: Blas zcz ykowsky. Blaszczykowski Kan umulig være så veldig vanskelig. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Ahh, okei. Kanskje de sparer spillere til det da. Tja, det er vel bare 3 klare førstelagsspillere som mangler. Weidenfeller, Hummels og Reus. de to første har fortsatt ferie, Reus er fortsatt småskadet. Ikke helt enig med deg der. Mener at f.eks: - Kevin Großkreutz - Mats Hummels - Reus (skadet) - Gundongan (skadet?) - Weidenfeller - Nuri Sahin - Blaszczykowski Er bedre enn de som er på og at flere av de ville startet i en toppet kamp. Jojic og Kehl og Kirch har jeg veldig lite kjennskap til og derfor er det litt vanskelig for meg å sette de opp mot noen, men Bender er jo en ganske solid DM. Fortjent at Coutinho fikk seg et mål Endret 10. august 2014 av Espp Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Vi har fortsatt et av ligaens beste angrep med Sterling, Cou og Studge. Herlig å se på. Midtbanen virker veldig solid med Hendo, Can og Gerrard. Forsvaret ser veldig lovende ut, jeg håper at Lovren klarer å organisere forsvaret. Endret 10. august 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Bra kamp så langt mot den tøffeste motstanden vi har møtt i oppvarmingen til sesongen Vet ikke om det skulle være et stikk mot United, men de stilte jo et langt sterkere lag enn Dortmund. Mente ikke kampoppsettet, men laget/klubben. Er vel ikke å stikke under en stol at de siste 3-4 årene har de vært langt langt bedre en United Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Mente ikke kampoppsettet, men laget/klubben. Er vel ikke å stikke under en stol at de siste 3-4 årene har de vært langt langt bedre en United Gøy at du påstår det da. Vi har vunnet serien 2 ganger og vært i en CL finale de siste 4 årene. Dortmund har spilt en CL finale og vunnet serien 2 ganger + den tyske cupen en gang. Lang lang bedre er å ta litt i, selv om vi nettopp har hatt en katastrofesesong. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Det er vidunderlig å se på angrepsfotballen til Liverpool. Det ser virkelig ut til at vi er klare for ligastart. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ikke helt enig med deg der. Mener at f.eks: - Kevin Großkreutz - Mats Hummels - Reus (skadet) - Gundongan (skadet?) - Weidenfeller - Nuri Sahin Er bedre enn de som er på og ville startet i en toppet kamp. Jojic og Kehl og Kirch har jeg veldig lite kjennskap til og derfor er det litt vanskelig for meg å sette de opp mot noen, men Bender er jo en ganske solid DM. Fortjent at Coutinho fikk seg et mål Gundogan har ikke spilt fotball på ett år. Umulig å si om han noen gang når toppnivået. Vil uansett kreve lang tid å få spilt ham inn igjen. Großkreutz er den perfekte squad-spilleren. rotasjonsspiller. Sahin er jeg enig med deg i. Kirch er en backup-spiller Kehl spiller stort sett fast som DM. Jojic har masse talent. Gundogan-erstatter. Lenke til kommentar
sector Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Makan! For et angrep!! NYDELIG!! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Det angrepet til 'Pool eksploderer. Vakkert. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Skal bli moro å se kampen mot Southampton hvis de spiller slik som dette! Hvem savner Suarez? Endret 10. august 2014 av Leaf 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Liverpool spiller hurtig og effektiv angrepsfotball. Etter min mening den peneste fotballen som fins. Det ser (dessverre) veldig bra ut Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hvem savner Suarez? Jeg. Hver gang jeg ser trynet til Lambert, blir sorgen bare enda vondere. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hva har Lambert gjort feil da? Den perfekte backupspissen. Han sitter gledelig på benken til klubben han elsker. Planen er nok at en spiss av høyere kaliber skal inn før vi skriver september 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Han er treig, lite teknisk og scorer lite mål med mindre ballen står stille på straffemerket. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Var det Annie som ble byttet inn for Dortmund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå