KANE2009 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Burde ikke spilleren som tok av seg trøya etter at Kelly "holdt" han i trøya også fått gult kort? Eller er det bare i PL man får kort for å ta av seg trøya? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Jeg leser at Lambert gjorde sin første straffemiss i karrieren. Han hadde visst nok scoret på 34 av 34 før i kveld. E: det er vel egentlig ikke så interessant, for dette er jo en treningskamp. Så han har fortsatt aldri bommet på straffe i karrieren, ettersom kun obligatoriske kamper regnes med. Endret 2. august 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Stemmer det. Ble jo faktisk påpekt i TIA-tråden når vi signerte han at han kunne være grei å ha med på straffekonk siden han "aldri bommer". LOL. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Grei første omgang. Fint brudd av Allen som førte til scoring. Synd med straffebommen, egentlig ganske typisk å tenke på at Lambert skulle bomme på en straffe siden han endelig har kommet til Liverpool. Off-topic. Er det bare jeg som synes det er rart at Mignolet spiller med tredjedrakta, mens resten av laget spiller med bortedrakta? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Coates har virkelig imponert i preseason så langt! Håper han er villig til å jobbe for plass i laget, og ikke skifter klubb fordi han ikke er førstevalget pdd! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Suso må klinke til om han skal spille for oss denne sesongen. Også morsomt med Balletelli på. OT: De spiller den VM-sangen til Adelen hører jeg. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Suso må klinke til om han skal spille for oss denne sesongen. Også morsomt med Balletelli på. OT: De spiller den VM-sangen til Adelen hører jeg. Den sangen er bra, og hun har satt Norge på kartet for en liten stund. I tillegg er hun dritdeilig! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Merker jeg har heller liten tro på Suso. Vært hos oss i 5 år så begynner å bli lei av å vente på at han skal "blomstre". E: Så måtte han selvfølgelig score. Endret 3. august 2014 av Kimma16 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Det skal bli godt å komme i gang med PL, for pre-season med Liverpool er rimelig kjedelig. Tror ikke vi har fått så mange nye fans i USA denne uka. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Dere må ikke gi opp Suso folkens. Kan fortsatt blomstre for oss i år! Men, ja. Er vel på tide at han virkelig slår igjennom.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 3 seiere(en på straffekonk) er ikke all bad. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Jeg er allerede forelsket i Emre Can. Driv, styrke og teknikk. Hvordan han først dyttet bort Richards mot City, og nå ufyselige Mario (tar til tårene dersom det er hold i ryktene om han til oss) mot Milan - det er så deilig, det! Høyaktuell bakpå årets hjemmedrakt. Incoming rant: Henderson er lagets viktigste spiller, mer behøver jeg ikke å si. Coutinho gjør meg våt nedentil, men må fortsette å arbeide med avslutningene sine. Suso kommer til å bli en verdifull innbytter denne sesongen. Han er selvsikker og har alle de kvaliteter som kreves for å lykkes. Vår egen, uferdige Silva? Coates har utmerket seg og gir nå Skrtel tøff kamp om tredje stopperplass. Robinson og Kelly vil aldri bli gode nok for Liverpool (dette ordner Moreno og Manquillo). Jeg elsker Agger, og hjertet mitt sier "behold". Fornuften skriker på den annen side "selg". Han fortjener fast spilletid, og bør avslutte karrieren sin i en mindre fysisk og mer tempofattig liga. Gutten er en kjeks. Enrique har mistet mye etter skaden sin. Moreno går rett inn som førstevalg. Allen bør sjelden starte, men er en svært energisk arbeidshest type Park som kan komme inn og endre et kampbilde. Johnson må selges, og Liverpool bør villige gå med på å dekke 1/3 av lønnen hans for en eventuell ny klubb, om det er det som skal til for å få han bort. Jeg kan ikke få sagt det nok; Johnson må virkelig selges. Mignolet har vist eksplosive takter som skuddstopper (ikke noe nytt her), i tillegg til å ha beveget seg litt mer rundt i feltet. Forrige sesong var han lite bevegelig, og dersom han først valgte å involvere seg, gikk det ofte galt. Liker fyren godt. Lucas har jeg egentlig mistet litt troen på, men i dag imponerte han. Behold han som et alternativ og la han forsøke å arbeide seg inn på laget igjen. Gerrard er fortsatt briljant, dog merkbart eldre. Han er ikke lenger et klart førstevalg. Hvis ikke Sterling er en verdensklassespiller om 3 år skal jeg løpe naken rundt på Flesland til sikkerhetsvaktene feller meg. Peterson er en ivrig kar og et artig skue, men han trenger et utlån til en ålreit klubb der han loves fast spilletid. Ibe bør være fast inventar på benken. Trenger vi kontrings- og bakromsstyrke, er Ibe mannen å kalle inn. Sakho er et soleklart førstevalg på stopperplass. At folk hetset han for tilsynelatende å være klossete med ballen i beina, er intet mindre enn komisk. Halvparten av pasningen hans går gjennom første midtbaneledd og åpner opp for angrepet. Den andre halvparten er "bare" sikre og solide pasninger. Kun et par prosent er bom. Jeg er fornøyd med Jones som andrekeeper, tro det eller ei. Kolo er ikke god nok nå som også Coates begynner å yppe seg, men han tilfører likevel en trygghet og kommuniserer flittig. Sturridge har virket veik. Jeg håper ikke at han sto over dagens trening og kamp fordi han er særlig til skadet. Noe smågreier, får vi tru. Markovic kan jeg ikke si så mye om ennå. Coady er ikke det helt store, synes jeg, men det er strålende at BR gir unggutta sjansene de skriker etter. Det er uansett for tidlig å si. Han trenger spilletid, noe han ikke vil få mye av i Liverpool den kommende sesongen. Utlån? Lovren rett inn som Sakho-makker. Endret 3. august 2014 av Diskusjonsmumriken 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Finalen begynner 02:00... Jeg har riktignok ferie, men spørs om jeg orker å være oppe så lenge. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Bare å drikke litt Red Bull så går det fint Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Nettopp hatt meg en lur for å være klar til i natt Står opp klokken 05:00 hver dag uansett, så er ikke så stor forskjell Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Finalen begynner 02:00... Jeg har riktignok ferie, men spørs om jeg orker å være oppe så lenge. Ta deg en ekstra lang middagslur, og ha popcorn og kaffe klar ved kampen. Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Håper det blir finale da. Det er visst et veldig regnvær og torden der borte. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Fortsatt 6 timer igjen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Går nok greit det. Tordenvær varer som regel ikke lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå