Stimann Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hendo ordner opp. Tenk for en spiller han kan bli denne sesongen, om han får inn avslutningene. Henderson var fantastisk i natt! Rodgers hadde satt et mål på Henderson at han skulle klare 10 scoringer. Setter han sånne avslutninger, så har jeg troa på denne målsetningen. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Enig. Virker mye piggere og hadde noen fine løp inn i motstanders 16 meter de siste 20. Emre Can har jeg fått mancrush på. Tror det blir hans navn på min neste drakt. Endret 1. august 2014 av Kimma16 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Det er alt for tidlig å si om han blir en suksess. Tenk bare på Aspas i fjor. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Enig. Virker mye piggere og hadde noen fine løp inn i motstanders 16 meter de siste 20. Emre Can har jeg fått mancrush på. Tror det blir hans navn på min neste drakt. Jeg bare elsker pasningene hans. Det er alt for tidlig å si om han blir en suksess. Tenk bare på Aspas i fjor. Vonde minner. Helt utrolig å tenke på at alle trodde Aspas skulle bli en suksess i Liverpool, for så å floppe fullstendig! 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 To helt forskjellige spillere Knipso. Ikke minst er Can fysisk mye sterkere så tror han kommer til å takle nivået i PL mye bedre. Forøvrig hadde jeg ingen stor tro på Aspas og fikk aldri hans navn på ryggen. Derimot kjøpte jeg Sturridge sin drakt 2 timer etter at han signerte (var der for å se Sunderland kampen) så magefølelsen min har hatt rett før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Ser frem til kampen ikveld\imorgen. Seier her og finale!Inter er forøvrig foreløpig på førsteplass i den andre gruppen, dog Real og United har til gode å møtes. Endret 2. august 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Real og United spiller nå, United leder 2-1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Well then, da blir det evt en helengelsk finale da. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Det ser veldig lyst ut ja. Nattens kamp mot Milan blir noe så uvanlig som en treningskamp hvor en seier virkelig betyr noe for meg. Hadde vært morro med en finale mot United på mandag. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 "Liverpool spiller siste kamp i gruppespillet i International Champions Cup, men er allerede sikret finaleplass i Miami etter at Olympiakos beseiret Manchester City på straffespark tidligere i dag. Liverpool, Manchester City og Olympiakos har alle fem poeng, men Brendan Rodgers' mannskap går foran på innbyrdes oppgjør." Blir nok Man Utd - Liverpool i finalen.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Liverpool er så gode at de sikrer finale før de rekker å starte sin siste kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Startoppstilling mot AC Milan: Mignolet, Kelly, Toure ©, Coates, Robinson, Lucas, Henderson, Allen, Lambert, Ibe, Sterling. Meh. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Lukter ikke svidd av forsvarsrekka... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Er en treningskamp, ingen vits å stille med toppet lag fra start Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Var det ikke 00.30 kampen skulle begynne? Bare noe intervjudritt på LCFTV her Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hmm. Ingenting som skjer på viaplay heller.... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Virker som den starter 00:40 Lenke til kommentar
kwah Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) straffe keeper reddet ---------------------------------------------------------------------------------- etter å ha sett mu-rm, blir acm-lfc som å se på j13 på norway cup Endret 2. august 2014 av kwah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå