Gå til innhold

Liverpool preseason 2014

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Hendo ordner opp. :) Tenk for en spiller han kan bli denne sesongen, om han får inn avslutningene.

Henderson var fantastisk i natt! Rodgers hadde satt et mål på Henderson at han skulle klare 10 scoringer. Setter han sånne avslutninger, så har jeg troa på denne målsetningen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. Virker mye piggere og hadde noen fine løp inn i motstanders 16 meter de siste 20. Emre Can har jeg fått mancrush på. Tror det blir hans navn på min neste drakt.

Jeg bare elsker pasningene hans. :D

Det er alt for tidlig å si om han blir en suksess. Tenk bare på Aspas i fjor.

Vonde minner. Helt utrolig å tenke på at alle trodde Aspas skulle bli en suksess i Liverpool, for så å floppe fullstendig!

• Liker 1
Lenke til kommentar

To helt forskjellige spillere Knipso. Ikke minst er Can fysisk mye sterkere så tror han kommer til å takle nivået i PL mye bedre. Forøvrig hadde jeg ingen stor tro på Aspas og fikk aldri hans navn på ryggen. Derimot kjøpte jeg Sturridge sin drakt 2 timer etter at han signerte (var der for å se Sunderland kampen) så magefølelsen min har hatt rett før :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ser frem til kampen ikveld\imorgen. Seier her og finale!
Inter er forøvrig foreløpig på førsteplass i den andre gruppen, dog Real og United har til gode å møtes.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

"Liverpool spiller siste kamp i gruppespillet i International Champions Cup, men er allerede sikret finaleplass i Miami etter at Olympiakos beseiret Manchester City på straffespark tidligere i dag.

Liverpool, Manchester City og Olympiakos har alle fem poeng, men Brendan Rodgers' mannskap går foran på innbyrdes oppgjør."

Blir nok Man Utd - Liverpool i finalen....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Startoppstilling mot AC Milan: Mignolet, Kelly, Toure ©, Coates, Robinson, Lucas, Henderson, Allen, Lambert, Ibe, Sterling.

Meh.

Lenke til kommentar

straffe

keeper reddet

----------------------------------------------------------------------------------

etter å ha sett mu-rm, blir acm-lfc som å se på j13 på norway cup

Endret av kwah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...