KANE2009 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Dritt. Så den komme også. Jævlig tafatt hvis dette skal være våre unge, lovende, sultne spillere. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Er ikke bekymra. Har til gode å se Liverpool spille bra i en preseasonkamp Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg er ikke bekymret men jeg synes synd på fansen som betalte for å se et så tafatt Liverpoollag. Greit at det er preseason og ikke A-laget men ble fortsatt skuffet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Blir det ekstraomganger eller? Bare gruppespill? Gruppespill Straffer EDIT: Roma-kampen er ikke relatert til sommerturneringen. De er nemlig i vår gruppe. Endret 27. juli 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Synes det er på tide man kjører A- og ikke B/C laget på banen. Greit nok det bare er en oppkjøring, men hvis man prøver å skaffe seg supportere i USA så gjør man ikke det med spill som dette. Lenke til kommentar
sector Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Såg ikke kampen, og har ikke så god greie på Roma. At Liverpool ikke vant pga det er tidlig i oppkjøring mot sesong er dårlig unnskyldning. Er det ikke slik med Roma og? Er ikke de og såvidt kommet igang med sin oppkjøring? De vant hvertfall. At ikke Liverpool stilte med sitt beste lag ser eg, men allikevel, hvis de ønsker å få til noe som helst denne sesongen er det på tide å få fingeren ut, og komme igang. Få igang de beste spillerene slik at sesongstarten blir bra, og de får en skalgs medgangsbølge de kan ri på. Det gjør bra for psyken og driven i laget. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Det er virkelig ikke noe å stresse med, Rodgers har helt sikkert full kontroll på hva som fungerer. Fjorårets dårlige pre-season endte med en fantastisk sesong. Motsatte tilfeller ser man også hele tiden; klubber som gjør det bra i pre-season og elendig i sesongen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Det er virkelig ikke noe å stresse med, Rodgers har helt sikkert full kontroll på hva som fungerer. Fjorårets dårlige pre-season endte med en fantastisk sesong. Motsatte tilfeller ser man også hele tiden; klubber som gjør det bra i pre-season og elendig i sesongen.United vant akkurat 7-0, gjorde de ikke...? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Mot reservebenken til Indre Toten Jenter 14 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Det er virkelig ikke noe å stresse med, Rodgers har helt sikkert full kontroll på hva som fungerer. Fjorårets dårlige pre-season endte med en fantastisk sesong. Motsatte tilfeller ser man også hele tiden; klubber som gjør det bra i pre-season og elendig i sesongen.United vant akkurat 7-0, gjorde de ikke...? Vi hadde en dårlig pre-season ifjor, hadde vi ikke...? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Kampen i går var helt OK. Grei gjennomkjøring for vårt blanda A- og B-lag. Spilte bra i 60 minutter før det ble litt slappere spill. Kjipt mål å slippe inn på tampen, men sånt som skjer. Bare så synd at alle målene vi har sluppet inn hittil i pre-season har vært på grunn av forsvarsfeil... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Har ikke kampen startet? Jeg sitter og ser på studioprat på LFCTV Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 23:00. Correction, Kick-off DELAYED for 15 minutes until the Manchester City-AC Milan game finishes. Kick-off will be at 23:15. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Aight. Nærmer seg avspark nå. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Er LFCTV bra shizz? Vurderer å kjøpe 1 måneds abonnement nå... Orker ikke mer pakkisstream fra jalllajallasports-kanaler Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg gjenopptok akkurat abonnementet. Greit å betale 50 kr for å se hele oppkjøringen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hva er feil med Saviola? Andre gang han filmer, og det i en treningskamp. Heldigvis fikk han gult. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Hah. Hvordan bommer du der, Markovic? e: ja, stygg filming av Saviola. Styggt. e: LFCTV er naaiiiis Endret 27. juli 2014 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Pre-season er ganske kjedelig, og jeg er sjukt trøtt. Tror jeg skrur av og legger meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå