Gå til innhold

Verdivurdering av Asus laptop (g73jh anno 2010)

Anbefalte innlegg

Heisann.
Brodern har visst tenkt å kjøpe seg ny laptop og i den forbindelse så tenkte jeg å kjøpe den gamle av han da min macbook air ikke er så veldig duganes til spilling (spiller ikke så mye nyere spill, det går mest i cs, wow, bf1942 etc). Modellen det er snakk om er en slik med en crucial m500 240gb ssd og et intel 6200 nettverkskort. Batteriet er kaputt; dvs maskinen går av med en gang man napper ut ledningen. Hva er rettferdig pris som begge kan være fornøyde med?

Takk for svar.

Endret av Xmir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ytelsesmessig så er nye GT750M/GT840M baserte maskiner på nivå med G73JH ytelsesmessig.

Prissjekk: http://www.prisjakt.no/category.php?m=s178742696&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista

Nye maskiner koster ca 5-6000,- Defekt batteri koster rundt en tusing å bytte, men det er omtrent samme som SSD'en er verdt, så går opp i opp.

Hade jeg solgt maskinen selv på finn.no hadde jeg håpt på å få ca 3000,- max. Det er tross alt en 4 år gammel PC.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med OC-Freak her, selv om jeg tror han glemte å ta hensyn til at det er en 17,3" skjerm på maskinen til din bror. Hvis du tar en titt på finn.no så ser du tilsvarende og bedre G73 maskiner til mellom 4500 og 6000Kr. Og det bør være godt prutningsmonn på dem om de skal bli solgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...