kaaasen Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Ser at Lefdal selger en laptop til en pris langt under det man får kjøpt andre steder. http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/HP14K100EO/hp-envy-touchsmart-14-k100eo-14-ultrabook?scid=EXT_PRICEENGINE_PRISGUIDE Det er ganske sannsynlig at jeg begynner med høyere utdanning fra høsten av, og da trenger jeg en god PC til en overkommelig pris. Jeg har ingen umiddelbar hast med å få kjøpt PC, men akkurat denne fanget oppmerksomheten min med deksel av aluminium og en pris langt under konkurrentene. Endret 16. juli 2014 av kimaasen Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Vet lite om den maskinen, men spesifikasjonene tyder på at det er en ganske så normal ultrabook pc. Det du mangler er en SSD, som er nesten et must i en laptop som skal vare. Da får du mye raskere respons og oppstart. Prisen på Pcen er veldig lav i forhold til at de sleger den samme maskinen hos elkjøp til 8k som forresten er samme kjede som Lefdal. Jeg ville anbefalt deg å se etter en pc med SSD ellers en del pc for pengene Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Har denne maskinen selv.. God lyd, bra batteritid og bra tastatur. Har byttet ut harddisken med en SSD.. Anbefales! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Mye maskin for pengene til den prisen! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Takker for tilbakemeldinger. La inn en bestilling på den, også putter jeg mest sannsynlig inn en 120GB SSD. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Du trenger en 7mm SSD i denne maskinen! ikke gjør samme feilen jeg gjorde.. kjøpte en 9mm Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Du trenger en 7mm SSD i denne maskinen! ikke gjør samme feilen jeg gjorde.. kjøpte en 9mm Takk for info ang. dette! Jeg hadde allerede lagt inn en bestilling på en Samsung 840 EVO, så jeg ble litt nervøs. Sjekket tekniske spesifikasjoner og fant dette: Bredde 69,9mm Dybde 100,0mm Høyde 6,8mm Vekt 53 g 6,8mm. Heldigvis! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg hentet PCen og SSD'en i går, og har satt inn SSD'en. Prøvde aldri å starte PCen med den originale harddisken i engang. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å installere Windows 7 på den, men så kom jeg over denne interessante artikkelen på CNET (ble linket dit fra HP sitt forum). http://www.cnet.com/news/windows-8-moves-to-bios-based-product-keys/ Betyr dette at jeg kan laste ned en original Windows 8.1 ISO, slipstreame den over til en minnepinne og installere den uten at jeg trenger å tenke på produktnøkkelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå