Venstreslegga Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei, har lett rundt på nettet etter en MP3 spiller som jeg kan ta med ut når jeg jogger o.l. Men er usikker på hvordan jeg skal velge, vil ikke ha en sånn med 128 mb på....helst en med harddisk. Er takknemmelig hvis noen kunne hjulpet meg. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hei! Til jogging og andre aktiviteter hvor det er mye bevegelse og risting, ville jeg halt klart ha valgt en minnebasert spiller, fordi disse spillerne ikke har noen bevegelige deler som kan ristes i stykker. Ipod ville jeg ikke valgt. OK, den har kanskje 25 minutter minne, men dette er vel mest på papiret. Dessuten blir den sikkert litt tung. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 iPod er vel den minste mp3-spilleren til dags dato med så stor harddisk, men også dyreste. Sjekk iRiver Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 iPod er vel den minste mp3-spilleren til dags dato med så stor harddisk, men også dyreste. Sjekk iRiver iPod egner seg nok ikke for trening fordi den er harddiskbasert Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 jeg har en ipod m/40gb og bruker den når jeg trener og den funker smertefritt så det alle sier med at hardiskbaserte spillere ikke funker til trening gjelder vel kanskje ikke til samme grad.. jeg har som regel ipod i lomma når jeg spiller fotball, jogger/løper o.l og hører på musikk samtidig uten å ha merket noe problem med det! Lenke til kommentar
X672 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 har ingen problemer med min iRiver iHP-100 når eg trener + den har radio så vist eg skulle gå lei dei sangene eg har inn på den er det berre å skifte til radio Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hører du på musikk når du spiller fotball? Se an treningsformen. Mye hopping vil føre til at spillere med disk klikker etter hvert, men du trenger ikke stå rolig lenge før den har lest opp minnet igjen Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 jeg har en ipod m/40gb og bruker den når jeg trener og den funker smertefritt så det alle sier med at hardiskbaserte spillere ikke funker til trening gjelder vel kanskje ikke til samme grad.. jeg har som regel ipod i lomma når jeg spiller fotball, jogger/løper o.l og hører på musikk samtidig uten å ha merket noe problem med det! Er det bra lydkvalitet på iPod? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå