Gadmin Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Hei, har et problem med bærbare acer pcen Aspire 5943G. Enkelte taster virker plutselig ikke. f.eks 1 virker ikke mens 2 virker. 3 virker ikke. A til j virker ikke. Noen som har noen geniale forslag her? har patchet opp windows og chipset. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Uff da, høres ut som dårlig kontakt mellom tastatur og hovedkort. Du kan prøve å ta ut og sette inn igjen tastatur-kabelen og trykke litt forsiktig på kontakten på hovedkortet. Om du kommer til på kontaktpunktene kan du pusse eller skrape forsiktig på dem og se om det hjelper. Kobber oksyderer og kobberoksyd er ikke strømledende. Om ikke dette hjelper kjenner du kanskje noen andre med laptop du kan teste tastaturet i? Om det skulle vise seg å være defekt tastatur kan du finne et nytt her: LINK Om alt dette er forgjeves må du nesten bare sende til rep. Men pass på å dokumenter alt du har prøvd, ring acer først, og ikke minst; Ta masse bilder av maskinen før du sender den. Acer service prøvde seg på meg med at mitt tastatur var fysisk skadet. Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 takk for svar. Må være noe dårlig kontakt ja. Dessverre akkurat utenfor garanti for meg så vet ikke hvor aktuelt det er å sende den inn. Kanskje et nytt tastatur kan være veien å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå