Gå til innhold

Hjelp til å intallere Judge Dredd: Dredd vs. Death

Anbefalte innlegg

Heisann,

jeg har nettopp fått et nytt PC-spill, men det funker rett og slett ikke å installere det. Jeg har nå prøvd på to forskjellige PC'er og kommer fortsatt ingen vei.

Det har seg slik at når jeg stapper inn CD'n kommer det ingen autorun (noe det egentlig skulle) så jeg går inn på "My Computer" og så inn på CD'ens "innmat", hvor jeg prøver å trykke på "Setup", men da jeg trykker på den kommer det opp en feilmelding. Jeg har også prøvd å kopiere innmaten til PC'en og installere spillet fra hdd'en, men det funker ikke å kopiere innmaten inn på PC'en!

Noen som kan hjelpe meg?

Edit: Feilmeldingen er som følger:

'The application failed to initialize properly (0xc0000006). Click on OK to terminate the application.'

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var borti noe sånt en gang for årevis siden..Hvis du har en veldig gammel CD-spiller, kan det være at DMA cache er slått på, mens CD-spillern ikke støtter det. Da får du ikke kjørt setup fra enkelte CD'r.

Aner ikke hvor du finner dette i Windows XP, da jeg ikke har tenkt på det på evigheter, men jeg kan tenke meg det er et sted i Device Manger (kontrollpanel/system/hardware/device manager). Finn CD-ROM'n, og dobbelklikk, se hva som kommer i properties. Eller er det kanskej under Disk Controllers.

. Men det er hvertfall et hint..om enn ubrukelig.

Det er nok i selve CD-spillern problemet ligger, så du kunne prøve å finne hjemmesida til de som laga den, se etter hardware updates, bios updates,driver updates eller lignende.

Lenke til kommentar
Var borti noe sånt en gang for årevis siden..Hvis du har en veldig gammel CD-spiller, kan det være at DMA cache er slått på, mens CD-spillern ikke støtter det.

Veldig gammel CD-spiller har ikke PC'n jeg er villig til å kjøre spillet på. PC'n ble vel kjøpt i mai/juni 2001...er det _for_ gammelt?

Edit: jeg har prøvd ut det Bitex sa, men finner ikke hvordan jeg kan slå av DMA cache...noen som vil være så vennelige å hjelpe? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...