AfterGlow Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Googles «Project Zero» skal få has på nettkriminaliteten.Google starter «elite-gruppe» av hackere Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Sikkert en god ting, men synes navnet var litt for Hollywood for min smak. Lenke til kommentar
TickleMeJesus Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Ser Arstechnica har en litt annen vinkling på det:Google "Project Zero" hopes to find zero-day vulnerabilities before the NSAhttp://arstechnica.com/security/2014/07/google-project-zero-hopes-to-find-zero-day-vulnerabilities-before-the-nsa/ Endret 16. juli 2014 av TickleMeJesus 1 Lenke til kommentar
bjarte_a Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Sikkert en god ting, men synes navnet var litt for Hollywood for min smak. ?? hva er det navnet du henger deg opp i? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Sikkert en god ting, men synes navnet var litt for Hollywood for min smak. Venstreraddis? Lenke til kommentar
PeteDamero Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Sikkert en god ting, men synes navnet var litt for Hollywood for min smak. Project Zero referer til "Zero day" sikkerhets hull. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Sikkert en god ting, men synes navnet var litt for Hollywood for min smak. Venstreraddis? Holder meg så langt unna politikken som overhode mulig så nei Sikkert en god ting, men synes navnet var litt for Hollywood for min smak. Project Zero referer til "Zero day" sikkerhets hull. Hva det refererer til er en ting, men jeg personlig synes at navnet er tatt frem for at det skal høres kult ut. Ikke at de skulle brukt et kjedelig navn, men burde valgt noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå