Mira Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Har en sinnsvakt irriterende bar i IE. Hvordan fjerner jeg sånne? Har prøvd å søke på maskinen etter navnet på baren, men uten hell. Lenke til kommentar
daho Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Har en sinnsvakt irriterende bar i IE. Hvordan fjerner jeg sånne?Har prøvd å søke på maskinen etter navnet på baren, men uten hell. Hva heter den da? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 er det en blå greie? en kompis av meg hadde den, og den het eaztiefryu, eller noe slikt, jeg fjerna den til han ved å slette en nøkkel i regedit... søk på navnet i regedit, så sletter du alt du finner med det navnet... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg hadde en blå som het igleacklyun. Du fjerner den ved å gå inn i regedit, hkey_current_user, software, microsoft, internet explorer, toolbars og så fjerner du dritten. Lenke til kommentar
daho Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Last ned et program som heter Ad-aware 6, det finner du gratis her. Det finnner som regel alle slike bar'er. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 ad-aware tok ikke kompisen min sin... Lenke til kommentar
Mira Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Er en blå en ja, rcrqustlllc heter den. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 ok... lungemannen forklarte hvor i regedit den ligger, så går du bare dit og sletter... Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Og virker ikke Ad-aware, så bruker en Spybot. Eller en kun benytter seg av Spybot, som tar mer enn Ad-aware i følge min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå