Gå til innhold

Verdi på Lian Li PC 7077B?

Anbefalte innlegg

Hei :)
Rydda garasjen og fant mitt gammle Lian-Li 7077B, og tenkte jeg skulle sjekke hva slikt var verdt nå for tiden, og om det er verdt å selge det. Jeg har ikke åpnet esken og sjekket status, men så vidt jeg veit så skal det være strøkent, og ikke brukt mer enn ett par år før det ble pakket ned.

Det er som alle andre LianLi laget i rent aluminium, og veier ikke stort emr enn mitt nåværende Corsair 30D. Grunnen til at det ble pakket vekk er at det er et stort monster av en boks, som fruen ikke setter særlig pris på :D

Hvor mye kan jeg regne med å få for det?

11-112-050-04.JPG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ikke ekspert på pris, men tviler du får særlig mere en nytt, kanskje mellom 300-500 kr.

Grunnen for det, er fleste vil ha Usb3 på fremsiden av kabinnetet, det tror jeg blir vanskelig å etterinstallere.

Ut i fra bildet virker det ut som denne har 3,5" diskettstasjon som er vanskelig å få brukt i dag, heller ikke lengere behov da både minnepenn og Cder har for lengst tatt over dette, samt onedrive.

Nå kan man ikke bedømme kabinettet uten å ha sett det godt, men ut i fra det, tviler jeg på dette er verdt så mye.

Et slik kabinett kunne vært enklere å solgt brukt for spessielt interiserte:

PC777_b.jpg

Lenke til kommentar

Den har USB nede i front, men det er nok vanlig 2.0 Mulig man kan etterinstallere det vet ikke jeg. Følger med diskettstasjon på den, men hele fronten er modulær og man kan bytte og flytte på alt. Tror man får kjøpt deler til fronten fremdeles.

Hadde ikke store håp, og det ser ut som de ble bekreftet da om du regner med abre noen få hundre. Så da kommer det til å settes i garasjen gijen og plukkes frem når jeg skal sette opp server når jeg en gang får bygget meg hus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...