TeslaCoil Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Hei. Ser etter ny bil om dagen, og har prøvekjørt to Astra J, og ble helt forelska i denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49738182&searchclickthrough=true Synes den har veldig mye ekstrautstyr, noe som også drar opp prisen hvis jeg skal selge den senere. Litt negativt at den har gått såpass langt på 3 år, men den har blitt brukt til langdistanse-pendling. Det er fortsatt nybil-garanti på den (5år/100 000km) og forhandleren sa merkeverkstedet var veldig imøtekommende når det gjaldt å fikse feil utover 100 000km (innafor 5 år). Hva tror folk om denne bilen? Noen som har hatt mye trøbbel med denne ? Dette er den første skikkelige bilen jeg kjøper, så jeg trenger litt feedback, evt tips fra erfarne bilkjøpere. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Opel fra siste år gjør det jo svært bra i tester og de lave salgstallene skyldes nok kun tragiske produksjonsbatcher med biler fra midten av 90-tallet og et stykke utover 2000 med mye feil. Dagens modeller virker veldig bra. Har kjørt 2011 Astra selv og likte den meget bra. Står ingenting tilbake for andre modeller i samme klasse og størrelse. Heller tvert imot. Mer spennende å kjøre enn Golf, Auris, Civic o.l. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Første generasjon av denne 1,3 CDTI-motoren var veldig kraftløs på lavt turtall, før turboen ga effekt, noe som gjorde at den stoppet lett når man skulle kjøre inn i kryss/rundkjøringer. Dette ble forbedret etter et par år, men fortsatt er den, pga lite volum, svak under 1500 rpm. Anbefaler at du prøver bilen med aktuell motor i bykjøring før du bestemmer deg, selv om dette er litt vanesak. Når det gjelder Opel, har jeg hatt 2 stk Opel Astra G, og kvaliteten har vært veldig bra: ikke rust, svært få feil, og reklamasjonshåndteringen fra Opel har vært veldig bra i garanti- og reklamasjonstiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå