Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente vil ringe meg, jeg tør ikke!

Anbefalte innlegg

Jeg møtte ei jente på en datingside for ett par dager siden hvor vi pratet en del og utvekslet mobilnummer og snapchat. Hun bor i en helt annen landsdel enn meg.

Hun sender meg tekstmelding og hinter til at hun vil ringe meg, men jeg er faktisk litt redd. :p

Jeg har kun èn gang tidligere pratet med ei jente over telefon som jeg har likt og det varte i 1 time med tortur hvor jeg ikke visste hva jeg skulle si og jenta bare satt å snakket med veninna i samme rom. Er utrolig dårlig å holde samtaler gående når jeg prater og hater pinlig stillhet.

Vi har snakket om interesser, status, jobb, skole og sånt allerede via nett. Hva kan man prate om? Tips? Hva bruker jenter å snakke om? Hun er 17 år...

Anonymous poster hash: df6a2...b74
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn var jeg også da jeg var på samme alder som deg. Fullt mulig å komme over det. Nå går samtaler lett som bare det...forutsatt at kjemien er der da - det er ikke nødvendigvis din eller hennes feil hvis det ikke funker.

Spør henne, vis interesse og få henne til å snakke om seg selv, er mitt råd. Er hun nogenlunde oppegående får du da også spørsmål i retur, og dialogen er i gang. Og tull litt med det hun sier, småerting skader aldri ;)

Lenke til kommentar

Dette beror 99% på kjemien dere imellom. Ei jente vil du ha pinlig stillhet med i en time, mens en annen jente kan du snakke med i 4 timer og det føles som et kvarter. Ring/la henne ringe og la det stå til, det blir en fin "ildtest" for om forholdet er verdt å ta videre.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hva bruker dere å snakke om når dere prater med ei jente over telefon?

Hun har jo ikke interesser som bil og motor som jeg har...

Hvor gammel er du og er du digg? Jeg elsker bil og motor! hihi

Anonymous poster hash: 672ec...9b5

Jeg er 20.

Så bra:)

Lenke til kommentar

Da snakker du litt om hennes interesser og hun litt om dine interesser - også snakker dere om hva dere har lyst å gjøre sammen(felles interesse), siste ferie dere var på(felles interesse), hvor dere vil gå å spise(felles interesse), hvor kjøreturen etter middag skal gå(felles interesse). See? Er ikke vanskelig å finne felles temaer selv om man har forskjellige hobbyer :)

EDIT: Evt hvis hun er kommet litt lenger i prosessen/er en litt annen type - hvordan dere vil bli høvlet over av hverandre.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...