Sithcato Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 21 days of Wildfire Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 DAGENS BILDE: Hei Cato! Det er et veldig vanskelig tema du har begitt deg ut på. Her er det lett å bli fanget av klisjeer og ende opp med banale, intetsigende bilder. Det er derfor utrolig kjekt at du klarer å komme med originale og friske tolkninger av et veldig vanskelig emne. Når du i tillegg har tekniske ferdigheter til å lage bilder av høy kvalitet blir det en fryd for både øye og sinn. Gleder meg til å se fortsettelsen. Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 DAGENS BILDE: Hei Cato! Det er et veldig vanskelig tema du har begitt deg ut på. Her er det lett å bli fanget av klisjeer og ende opp med banale, intetsigende bilder. Det er derfor utrolig kjekt at du klarer å komme med originale og friske tolkninger av et veldig vanskelig emne. Når du i tillegg har tekniske ferdigheter til å lage bilder av høy kvalitet blir det en fryd for både øye og sinn. Gleder meg til å se fortsettelsen. Tusen takk for det! Kjekt at du fyller med :-) Lenke til kommentar
Martin Toto Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Dette var knallrått! Vel fortjent med dagens, Cato! Kan jeg spørre hvordan du fikk det til? Er ganske sikker på at flammen er redigert inn, men hvordan fikk du til håret? - Toto ;D Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Dette var knallrått! Vel fortjent med dagens, Cato! Kan jeg spørre hvordan du fikk det til? Er ganske sikker på at flammen er redigert inn, men hvordan fikk du til håret? - Toto ;D Hey, kom over kommentaren din nå! Håret er en parykk jeg har sprayet med olje, for så å sette fyr på den. For å unngå skader på modellen har hun en aliminiumshette under parykken :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg