Vatjusi Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Svarer alle det? Tror ikke jeg hadde. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Je.. alle har svart Endret 19. august 2014 av anonympappkasse Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Haha, jeg hadde helt glemt det. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Og noe som er jævlig irriterende er hvis jeg kjører gjennom stanvanger elns, må jeg bla gjennom hele stavanger hjemme i bergen. Var en gang jeg fikk veldig god tone med ei, tok vel to dager før jeg så hun var fra stavanger.......... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Så nettopp en med en slange rundt halsen det var helt avgjørende for at jeg sveipet til venstre er det vits ekle krek Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Er det ikke bedre du ser slange hobbyen hans på Tinder enn å få sett slangen hans på første date? Tror det hadde funket dårlig for forholdet deres hvis han elsket slanger og du hatet dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Haha jo sant egentlig Men det beste hadde vært om han kvittet seg med hele driten Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 De er jo kjekke å ha om man for eksempel har rotter og mus i veggene. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 De er jo kjekke å ha om man for eksempel har rotter og mus i veggene. Virker som om slangen resulterer i mangel på mus ihvertfall... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Da kan man heller ha katt Husker når en nabo hadde slanger var kronisk redd for de skulle rømme og komme til meg Lenke til kommentar
cryytalllambert Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 (endret) Beste datingside - https://be2.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par). Endret 4. mars 2021 av cryytalllambert Lenke til kommentar
m20k Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Går det ikke an å kun søke etter folk som faktisk BOR maks 20 km unna meg? Hender alt for ofte at jeg sveiper høyre til ei som er 5 km unna, men når vi matcher er hun plutselig 100 km unna, og bor et helt annet sted. Føler også at over halvparten av damene på Tinder skryter av utdanningen sin, og at de kun søker menn med like høy utdanning. Jeg har sluttet å sveipe høyre på sykepleiere f.eks. Alt for mange "se hvor høyt jeg elsker livet"-bilder. Foretrekker et bilde hvor dama tar en selfie på sofaen enn ei som har hundre ferie-bilder med det største gliset på hvert bilde. Men det er bare meg. Ellers er det alt for mange copy/paste profiler med tekst som liksom skal være morsomt, men som ikke blir morsomt fordi flere bruker den samme teksten. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 darkness| skrev (På 18.8.2014 den 23.26): Haha tror det skal mer til enn et år før den relative aldersforskjellen er jevnet seg ut. Om 9 år kanskje men hyggelig at du kanskje skal vurdere meg da 😜 Hei, darkness. Bare to år igjen nå. 4 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 €uropa skrev (På 21.2.2021 den 14.11): Hei, darkness. Bare to år igjen nå. Haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå