KatrinaS Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Tinder er forsåvidt et relativt tilbakelagt kapittel for min del. Hender jeg swiper litt når jeg kjeder meg på toget eller på kvelden, men orker ikke initierte kontakt eller bruke særlig med tid på det generelt. Har til gode å møte noen der som ikke kun er ute etter sex. Jeg er ikke kun ute etter sex! Men jeg har tatt en pause fra tinder fordi det passer dårlig å få en kjæreste nå. Så du hadde slått opp hvis du hadde en fra før? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Tinder er forsåvidt et relativt tilbakelagt kapittel for min del. Hender jeg swiper litt når jeg kjeder meg på toget eller på kvelden, men orker ikke initierte kontakt eller bruke særlig med tid på det generelt. Har til gode å møte noen der som ikke kun er ute etter sex. Jeg er ikke kun ute etter sex! Men jeg har tatt en pause fra tinder fordi det passer dårlig å få en kjæreste nå. Jasså, det er derfor du snur ryggen til når jeg kommer? Du har ikke kommet opp på listen min, du er for ung Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Er det alt eller ingenting med deg da? Evt kun forhold eller bare sex/ingenting ? Kanskje er jeg rar, men ja. Så du hadde slått opp hvis du hadde en fra før? Hadde jeg hatt en kjæreste i utgangspunktet, hadde jeg tatt en vurdering på om det var en kjæreste som er verd å satse på og hvor mye bry det er verd. Men det er ingen vits i å lete etter en kjæreste rett før jeg skal dra til utlandet og være borte i noen måneder. Jasså, det er derfor du snur ryggen til når jeg kommer? Du har ikke kommet opp på listen min, du er for ung Kanskje neste år. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Er det alt eller ingenting med deg da? Evt kun forhold eller bare sex/ingenting ? Kanskje er jeg rar, men ja. Så du hadde slått opp hvis du hadde en fra før? Hadde jeg hatt en kjæreste i utgangspunktet, hadde jeg tatt en vurdering på om det var en kjæreste som er verd å satse på og hvor mye bry det er verd. Men det er ingen vits i å lete etter en kjæreste rett før jeg skal dra til utlandet og være borte i noen måneder. Jasså, det er derfor du snur ryggen til når jeg kommer? Du har ikke kommet opp på listen min, du er for ung Kanskje neste år. Hva da, kanskje neste år? Skal du la være å snu ryggen til meg neste sommer? Du vet det at aldersforskjellen mellom oss ikke forandrer seg selv om du blir eldre, sant? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Kanskje kan jeg vurdere deg som kjæreste neste år. Det er jo ikke slik at jeg snur ryggen til deg, men det er mange om beinet. Og antall år mellom oss endres selvsagt ikke, men den relative alderforskjellen blir mindre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Haha tror det skal mer til enn et år før den relative aldersforskjellen er jevnet seg ut. Om 9 år kanskje men hyggelig at du kanskje skal vurdere meg da ;p Endret 18. august 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg har snakket med folk som ikke bare er ute etter sex tror jeg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg har snakket med folk som ikke bare er ute etter sex tror jeg Hvis du bare har snakket med dem, så er det derfor. Du har bare ikke rukket å avsløre dem enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Var noen minutter fra å møte han da hallo han virket grei Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Selvfølgelig virker han grei. Det er ingen som oppfører seg som drittsekker hvis de vil ha deg til køys. Eller jo, har møtt på dem også når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jo har møtt mange drittsekker som tror de er kongen over alt. "Komme en tur eller? " "jeg gidder ikke å stresse med å få meg noe, gi beskjed når du ombestemmer deg;)) " Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Kanskje er jeg rar, men ja. Jaha. Kanskje, en kan vel aldri være helt sikker. Men hva gjør det meg i så fall da? Å stresse derimot høres jo litt unødvendig ut. For eksempel, en viss trygg og beroligende følelse kan noen ganger smitte over på andre, og da når den ene ikke stresser eller gjør så mye av seg, så hender det at lignende oppførsel smitter over på andre. Men du får gi en lyd da, når / hvis selvtilliten får seg en liten knekk igjen. Endret 18. august 2014 av Skallekos 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Det er så irriterende hvordan noen sier det på akkurat som om han er mitt eenste valg og at jeg er liksom den som sikler etter han?? Så en måned etterpå klager han på st jeg ble stille for jeg aldri tok kontakt fore t ligg LOL Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 "jeg gidder ikke å stresse med å få meg noe, gi beskjed når du ombestemmer deg;)) " Og den linjen der funket ikke for ham? Hva skjer med verden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Nei stakkaren Nå dr han sjokkert for jeg ikke vil ligge med han Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 "Hei " "jeg har kjæreste" Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Har endelig en åpningslinje som alle går på, men klarer enda ikke å få i gang noe. Lenge leve sosial intelligens! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Få høre. Haha! Var jo du som sa den. "Hei. Vil du ha en klem? " Så svarer de ja, sant. Aaaaaaand? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå