Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta med PUA-triksene og The Game boken din til langt vekk helvete. de rådene funker ikke på meg ass, sorry.. sykt taper. hahahahaha

alpha alphakapo fiosdgoisdboiabgoa mottafucka SNIP

Anonymous poster hash: e288c...bb0

Oi, oi, oi - her var det følelser satt i sving ser jeg! La meg gjette... Du har blitt såret av en såkalt PUA en gang? ;)

Hvorfor siterer du noe jeg ikke har skrevet? Og hvorfor anonym? Flau over det du skriver? Ikke noe å være flau over; du er muligens 14 år gammel og vet ikke bedre, og hvis ikke det; vet du bare ikke bedre, men det kan ikke du noe for det. Høyere makter var vel litt mindre generøse hva gjelder ditt vedkommende. Ikke noe å skamme seg for!

Jeg har aldri lest The Game.

Ser dog på meg selv som dyktig til å sjekke damer, og nei - det er ikke en direkte konsekvens av mitt pene utseende eller gode situasjon, men av at jeg har opparbeidet meg en meget god selvfølelse, selvtillit og er selvsikker nok til å først og fremst gjøre og si det jeg føler for til enhver tid.

Livet er herlig!

Endret av SilvioBerlusconi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ta med PUA-triksene og The Game boken din til langt vekk helvete. de rådene funker ikke på meg ass, sorry.. sykt taper. hahahahaha

Oi, oi, oi - her var det følelser satt i sving ser jeg! La meg gjette... Du har blitt såret av en såkalt PUA en gang? ;)

Hvorfor siterer du noe jeg ikke har skrevet? Og hvorfor anonym? Flau over det du skriver? Ikke noe å være flau over; du er muligens 14 år gammel og vet ikke bedre, og hvis ikke det; vet du bare ikke bedre, men det kan ikke du noe for det. Høyere makter var vel litt mindre generøse hva gjelder ditt vedkommende. Ikke noe å skamme seg for!

Ser dog på meg selv som dyktig til å sjekke damer, og nei - det er ikke en direkte konsekvens av mitt pene utseende eller gode situasjon, men av at jeg har opparbeidet meg en meget god selvfølelse, selvtillit og er selvsikker nok til å først og fremst gjøre og si det jeg føler for til enhver tid.

Livet er herlig!

Greit nok for deg sikkert, men i min venninnegjeng, så ville du blitt ledd av hvis du hadde sjekket opp en av oss.. :p

Lenke til kommentar

Livet er herlig!

Greit nok for deg sikkert, men i min venninnegjeng, så ville du blitt ledd av hvis du hadde sjekket opp en av oss.. :p

Du har ikke mye spesifikt å komme med, fru Anonym.

Ledd av meg? Så respektløst. Hvor er etiketten?

Lenke til kommentar

Noe nytt og fett

hvor det ikke finnes no hinder, en app som heter tinder, tinder love love love love love me tinder love

Love me tinder tinder love. du kan velge hvem du vil i utseendeog smak trenge rikke prate rett på sak i kveld skal jeg dra hjem blondi 94 barbi 95 faren mann, don juan. som en perfektprofil sex appeal alle burde prøve tinder love love tinder love love, tinder love love love love love me tinder love.

jeg finner damene fort, bare å velge bort, kroppen hennes er perfekt, østfolddialekt astrolog i ukeblad, synger karaoke på byn liker ikke men som har eget show som synger om tinder love. vannski, hey sporty baby, fikk en match her, ;) ;) tar litt tid før hun svar hehe ;) skal vi henge litt på lørdag? ja kl 5

høres digg ut det, men mener du den på majorstua, eller den på aker brygge, greit det aker brygge da, ok men har noen mat tåler ja har gluten allergi, bye bye baby,

Lenke til kommentar

Aldri start en samtale med "Så fin du er:)" eller "Sexy, hot, fin" osv.

Det er 100 andre gutter som starten samtalen sånn og de er piss lei av det.

Nope, den beste metoden er å skrive"Skal vi pule som to brunstige kaniner på ecstacy?". Funker hver gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare å prøve seg frem på diverse jenter! Øvelse gjør mester. Prøv deg frem på selv jenter du ikke finner attraktive, bare for treningens skyld. For å bli dyktig til å sjekke damer kan det være hensiktsmessig å være forberedt på mange avvisninger, men la oss si du sjekker opp 10 jenter i løpet av en kveld - da er det som regel minst en av dem som er med på notene.

Hmm, for å kunne prøve deg frem har du vel ganske mange matcher å velge mellom? (Brukernavnet tatt i bertraktning regner jeg ihvertfall med det :D) I så fall - kan jeg spørre hvordan du har satt opp profilen din? Hva slags bilder, tekst osv.?

Gikk hardt utover selvilliten da jeg lagde meg en profil for noen dager siden. Får komplimenter for utseendet av jenter i "det virkelige liv", men på Tinder har jeg kun fått tre(!) matcher i løpet av tre dager. Har riktignok valgt ganske enkle og kjedelige bilder av meg selv, (ingen selvfies eller gruppebilder, men heller ikke eksotiske reisemål eller morsomme poseringer. Ser f.eks kanskje litt alvorlig ut) men føler ihvertfall selv jeg tar meg godt ut på dem.

Er man nødt til å ha veldig gode bilder, samt bruke mye tid på beskrivelsen, eller er jeg rett og slett bare styggere enn jeg tror? :ph34r: Jeg mener, folk jeg kjenner har over et par måneder fått flere hundre matcher. Hva er trikset? :p

Anonymous poster hash: 22456...da8

Lenke til kommentar

Ikke vær for mye på, men vis også interesse og ta det som det kommer. Det er aldri noen fasit.

Møtte dama mi der (fant ut at vi gikk på samme skole), så møttes vi like etterpå. I dag har vi vært sammen i over 8 mnd.

Ikke vær for mye på, men vis også interesse og ta det som det kommer. Det er aldri noen fasit.

Møtte dama mi der (fant ut at vi gikk på samme skole), så møttes vi like etterpå. I dag har vi vært sammen i over 8 mnd.

Lenke til kommentar

Bare å prøve seg frem på diverse jenter! Øvelse gjør mester. Prøv deg frem på selv jenter du ikke finner attraktive, bare for treningens skyld. For å bli dyktig til å sjekke damer kan det være hensiktsmessig å være forberedt på mange avvisninger, men la oss si du sjekker opp 10 jenter i løpet av en kveld - da er det som regel minst en av dem som er med på notene.

Hmm, for å kunne prøve deg frem har du vel ganske mange matcher å velge mellom? (Brukernavnet tatt i bertraktning regner jeg ihvertfall med det :D) I så fall - kan jeg spørre hvordan du har satt opp profilen din? Hva slags bilder, tekst osv.?

Gikk hardt utover selvilliten da jeg lagde meg en profil for noen dager siden. Får komplimenter for utseendet av jenter i "det virkelige liv", men på Tinder har jeg kun fått tre(!) matcher i løpet av tre dager. Har riktignok valgt ganske enkle og kjedelige bilder av meg selv, (ingen selvfies eller gruppebilder, men heller ikke eksotiske reisemål eller morsomme poseringer. Ser f.eks kanskje litt alvorlig ut) men føler ihvertfall selv jeg tar meg godt ut på dem.

Er man nødt til å ha veldig gode bilder, samt bruke mye tid på beskrivelsen, eller er jeg rett og slett bare styggere enn jeg tror? :ph34r: Jeg mener, folk jeg kjenner har over et par måneder fått flere hundre matcher. Hva er trikset? :p

Anonymous poster hash: 22456...da8

Det stemmer at man burde ha en del å velge i, ja. Hehe! Jeg har hatt Tinder i et par måneder nå, og har litt over 100 matches, så det er ikke spesielt mange, men hvor mange matches en får kan komme an på mange ting - ikke bare utseende.

Andre avgjørende faktorer for antall matches en har fått, er eksempelvis:

• Hvor en i hovedsak befinner seg
  • Hvor lenge en har hatt Tinder
  • Hvordan ens profil er satt opp
  • Hvordan bildene er vinklet
  • Bildenes kvalitet
  • Måten en utstråler på
  • Gjerne smil på "hovedbildet" (mener å ha lest det er vitenskapelig bevist at jenter generelt sett finner det langt mer attraktivt hvis det første bildet som dukker opp er en smilende variant! - finner dog ikke kilden med det første.)

Du har ikke hatt Tinder spesielt lenge hvis du kun har hatt det i tre dager, tvert imot! Det skal også sies at jeg har erfaring med at for jo lengre tid det går, desto flere og flere matches får du for hver uke som går. Jeg tror dette kan ha noe med en kombinasjon av at jentene ikke er på Tinder til enhver tid, i tillegg til at for jo flere du liker, desto større sjanse er det for at du får en like (dermed match) tilbake på et eller annet tidspunkt. Altså er teorien min at jo lenger du har Tinder, og jo flere du trykker like på, desto flere matches vil komme uke for uke, og etter hvert muligens opptil flere matches jevnlig dag for dag.

Jenter får forresten langt flere matches enn guttene! Det går knapt an å sammenlignes. Jeg har tilgode å snakke med en gutt med over 1000 matches, men jeg har snakket med opptil flere jenter med matches i den grad, og hun ene av dem er ikke en gang spesielt deilig!

Min profil er lagt opp relativt enkelt:

1. Et smilende hovedbilde av høy kvalitet og i et ganske så fresht øyeblikk i fjor sommer (brun og fin i lyseblå skjorte). Et bilde fra brystet og opp, altså i hovedsak ansiktet.
  2. Bilde nr. 2 er i helfigur, så jenta faktisk kan se at jeg ikke er en feit en, og i tillegg skape seg en viss formening om høyden min.
  3. Bilde nr. 3 er et til dels festlig bilde sammen med noen kompiser, for at hun skal se at jeg er en sosial kar med venner og et liv (økt sosial verdi).
  4. En liten selfie utenfor Eiffeltårnet (ganske kult bilde egentlig... Haha! Ikke "planlagt" heller!)
  5. Når det kommer til tekst, har jeg ingen.

Innstillinger: Kun jenter. Alder: 18-40 år. Avstand: Innenfor 50 km.

Når det kommer til håndtering av matches, har jeg etter hvert lagt meg til en tendens til å samle opp 15 stk, før jeg åpner 3-5 samtaler om gangen.

Et annet tips er å åpne samtaler på det jeg velger å kalle fornuftige tidspunkt, type mellom kl. 20-23 om kvelden. Som oftest ikke for tidlig til at hun er opptatt med andre ting, men heller ikke så sent at hun sover = lettere for å svare.

Og som jeg har vært litt inne på før; åpningsreplikken er ofte viktig for å få svar eller gi et godt/attraktivt førsteinntrykk!

Tinder er helt fantastisk! ;)

Lenke til kommentar

Silvio; Betyr det at du ikke nødvendigvis tar kontakt samme dag? Jeg pleier å unmatche folk hvis jeg ikke hører fra dem samme dag og jeg ser at han har vært aktiv.

Forresten, det spiller ingen rolle hvor kjekk mannen er hvis han har på seg tragiske klær. Type lilla eller rød skjorte og svart slips. Eller fæl rutete blend-jakke fra 2001.

Swipes til venstre:

Bilde av deg med sigarett

Bare uklare bilder eller solbriller på alle

Masse fyllebilder

Bare masse kompisbilder, aner ikke hvem av dem som er deg

Pappagutt/slimåler med bare dobbeltspent dress og sleik på alle bildene

Kun bilde av bar overkropp og ingen hode

Bilde av bilen din

Bilde av deg og eksen din

Bilde av deg og eksen din som er klipt bort

Sølv/Gullkjede rundt halsen

Fallskjermbilder gjør ikke en dritt for meg. Jeg swiper ikke nødvendigvis til venstre Kun basert på det, men det får meg heller ikke mer interessert.

En god profiltekst kan få meg mer interessert. Velg bilder hvor du har god holdning.

Mine personlige preferanser er: Høye menn med bra holdning og naturlig til godt trent overkropp (ikke for bolete). Hår er viktig. De som har lue eller caps på nesten alle bilder er som oftest skallet eller tynn i håret. Personlig er jeg ikke så glad i for store tatoveringer, men det er sikkert jenter som tenner på det, så det kan jo slå begge veier. Jeg swiper piercinger til venstre.

Endret av darkness|
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Silvio; Betyr det at du ikke nødvendigvis tar kontakt samme dag? Jeg pleier å unmatche folk hvis jeg ikke hører fra dem samme dag og jeg ser at han har vært aktiv.

For meg er dette et tegn på usikkerhet, hver gang en dame begynner slik til meg så spiller det ingen rolle hvor godt jeg liker henne, hvis hun ikke tåler vente til i morgen med å få svar så forteller det meg nok om vedkommende til å holde meg langt unna.

selvsikkerhet ser sexy, laid back er sexy, føle press til å måtte svare fort er veeeeldig usexy

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Haha. Og hvordan kom du frem til den konklusjonen?

Som mann mener jeg også at det er rart at du unmatcher så tidlig, det er jo flere på min liste som ikke har vært på noen dager, men har jeg starta en samtale og de ikke svarer på flere dager, ei uke kanskje, så er det jo noe annet.

Og vi menn liker også at dere jenter tar iniativ til å starte en samtale, det er jo faen ikke så forbanna vanskelig?

Lenke til kommentar

Jeg tar ofte kontakt, men når de ikke svarer og jeg ser dem har vært aktive så går jeg ut i fra at de ikke er interessert. Det er mange som aldri svarer.

Men for all del, jeg kan godt begynne å samle opp alle matchesene og la dem ligge i listen til evig tid :)

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Er det lov å si at i min vennegjeng ville du blitt ledd av hvis du brukte :p til en av oss..?

Poenget med PUA-dill og dall er jo at det skal være litt stealth da. Damen skal jo ikke skjønne så mye før hun sitter i garnet og er med på leken. Så da hadde dere kanskje ikke ledd så mye om Berlusconi kom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...