Gjest member-296438 Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Pelle Polizeiwagen:-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Flott. Er denne i Rogaland? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Vart du skræmt no Neida, sto på en tilhenger i Kristiansand. Tror faktisk det er en løpsbil/gatebil. (har retusjert litt....) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Stemmer ikke helt med fargene til "tyskerpurken". Men bra nok til å bli smadra i et gatebil løp. Jeg har sansen for "blackinga" av sidevinduet og rundt. Har brukt noe av samme metoden da jeg ville ha gamle bilvrak til å se ut som romskip på vei hjem fra "SPACE". Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Stemmer ikke helt med fargene til "tyskerpurken". Men bra nok til å bli smadra i et gatebil løp. Jeg har sansen for "blackinga" av sidevinduet og rundt. Har brukt noe av samme metoden da jeg ville ha gamle bilvrak til å se ut som romskip på vei hjem fra "SPACE". Roar Dette er en B/W versjon. Derrick episodene var fulle av disse "kebabtrallene" m/blålys.....morsomt gjensyn. Sto på bremsene når jeg så den:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg