Xifi Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Heisann, jeg vil skru av brukerkontokontrollen på en standardbruker i Windows 8.1. Problemet er at den sier jeg må være logget på som systemansvarlig for å kunne endre den innstillingen. Når jeg logger inn på administratorkontoen finner jeg ingen måte å endre brukerkontokontrollen på de andre kontoene enn selve administratorkontoen, så dermed er jeg kommet like langt. Noen som vet hvordan jeg får kommet meg inn som systemansvarlig og skrudd av brukerkontokontrollen på de forskjellige kontoene? Endret 15. juli 2014 av Xifi Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Prøvd noe som dette: Windows 7: User Account Control (UAC) - Change Prompt Behavior for Standard Users Endret 16. juli 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Takk for svar, skal prøve meg på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Du har sikkert en maskin som er i et domene. Du har sikkert bare lokal admintilgang og prøver å gjøre administrative forandringer på en domenekonto. Det har du ikke rettigheter til. Det er helt sikkert en grunn til at du ikke har admintilgang på domenenivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå