Lystig Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Fikset lilo etter jeg lå inn Win på en annen partisjon. Når jeg skulle starte mandrake etter en reboot så får jeg beskjed om at "the magic number" ikke er rett på /dev/hdc8 og spørsmål om jeg skal fikse det, /dev/hdc8 er Win partisjonen... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 har som sagt en slackware cd til deg Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Hehe, nei takk Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Huff jeg får vel gå 100% over til win igjen da :/ Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Du sparer deg selv nokså mye bry om du installerer windows først og så linux etterpå. Da vil mandrake konfigurere dualboot uten at du trenger å løfte en finger. Om du er fersk i faget er det på det varmeste anbefalt. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Noen som har peil på legge inn GRUB på nytt v. eventuell windows reinstallasjon? Ikke jeg som lurer, men men. Og det hjelper ikke å true "HVIS DERE IKKE HJELPER MEG BEGYNNER JEG Å BRUKE WINDOWS! MOHAHAHA!!!" Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 kjør /sbin/grub-install Lenke til kommentar
xeon Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Noen som har peil på legge inn GRUB på nytt v. eventuell windows reinstallasjon? Ikke jeg som lurer, men men. Og det hjelper ikke å true "HVIS DERE IKKE HJELPER MEG BEGYNNER JEG Å BRUKE WINDOWS! MOHAHAHA!!!" Tror ikke trusler hjelper så mye.. man grub-install eventuelt info grub er også fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå