Nordmann3 Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Har laget en nettside som jeg skal hoste fra min egen pc. Har wampserver. Har lagt html filene inn og alt fungerer helt fin når jeg skal se siden via. localhost og 127.0.0.1 og min egen datamaskin ip adresse. Problemet skjer når jeg ikke kan se den fra "utenfor" internettet mitt. Fra et annet nettverk. Jeg bruker minip.no for å sjekke ip adressen jeg må bruke. når jeg skriver adressen inn kommer det: Forbidden You don't have permission to access / on this server. hva må jeg gjøre? jeg har åpnet port 80 i ruteren. hva er galt? Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Fikk det til. Jeg reboota bare routeren så fikset alt seg. Kan noen sjekke om denne funker? http://83.108.249.28/index.html Lenke til kommentar
Faller Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Jeg kom til en oransje nettside hvor første overskrift "My dog Maja" og noe mer tekst. Edit: Jeg får ikke trykket på noen knapper, og jeg ser bare et bilde på forsiden. Ser ut som at det ikke fungerer helt som det skal. Mvh Faller Endret 16. juli 2014 av Faller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Det er virkelig ikke nødvendig å opprette to tråder for samme emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå