tacomodo Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Lurer på om jeg skulle finne på å backe opp PS2 spillene mine og PS2en min er chippet, hvilket format skal man da brenne i? DVD-R DVD+R...-RW, +RW...RAM? Noen luringer som vet? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har spilt av en Packard Hell +R på en umoddet PS2 (DVD-V), så laseren takler den iallefall. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Du har størst sjanse for suksess med dvd-r. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 ok så +R funker, og Rune mener -R har sjanse for å funke også... Takker Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Kommer ann på hvilke chip du har også. Tror jeg har lest at DVD+R ikke fungerer på Messiah chippen. Det er også fraråded å bruke billige Bulkpaq DVD-R plater. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Er litt usikker på hvilke DVD cd`er min ps2 kan spille,grunnet at jeg ikke har dvd-brenner og ikke prøvd ut dvd cd`er.Men kan man finne det ut med ps2 versjonen man har? Console:SCPH-39004 Browser:1.20 Cd player:1.20 Psx player:1.10 DVD player:2.13E EDIT:Den er kjøpt for 1 år siden den 23 nov,bursdagen min Endret 26. oktober 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Kommer ann på hvilke chip du har også. Tror jeg har lest at DVD+R ikke fungerer på Messiah chippen. Det er også fraråded å bruke billige Bulkpaq DVD-R plater. Nå har ikke chipen noe å si for hvilke plater ps2'en tar. En chip forandrer ikke egenskapene til dvd'en. Tok den ikke +r før du chippet den så tar den ikke det etter at du chippet heller. Lenke til kommentar
mago Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har en eldre ps2 som er utrolig kresen på media, har du en ganske ny modell kan du bruke det meste av -r plater, disse er brukandes brenner.no 13kr stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå