Femtekolonne Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Ett av arumentene mine for å kjøpe konsollen var at sjefen i huset kunne slippe å gi fra seg ipaden når jeg ville se film. Og film blir det, men minst to ganger (og opptil ett titalls ganger) så stopper filmen med beskjed om at jeg må prøve en annen tittel. Når jeg prøver en annen film laster den frem til 25% og så stopper det med samme beskjed. Jeg må skru av hele maskinen og starte opp på nytt noe som er lett irriterende når det skjer 10-15 ganger i en spennende film. Ikke starter filmen opp på samme sted heller så det må spoles for hver gang. Hva er galt med denne greia? WiFi tilgangen er god, men vi er dog flere på dette nettet (2xipad og 2xtelefon) Endret 15. juli 2014 av sjellbjarne Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Merkelig, eg har ikkje opplevd samme problem på min WiiU. Sjekk om det er nokon oppdateringer tilgjengelig. Har du koblet til med kabel eller bruker du trådløst nett? Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Trådløs tilkobling. Har lett etter oppdatering uten å finne noe. Mulig jeg ikke vet hvordan, men har forsøkt. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Hei, WiiU støtter bare 2.4 GHz båndet trådløst. Jeg hadde lignende problemer med både Netflix og NRK nett-tv på WiiU. Måtte sette trådløs router (Asus RT-AC56U) nærmere konsollen for å løse problem. Babycall forstyrrer 2.4 GHz båndet hjemme hos oss. Så prøv å: -Bytt / flytt router nærmest mulig wii. -Sette senderstyrke på router til maks (100 eller 200 mW) -Sjekk hvilke kanaler som er i bruk i blokken deres (Bruk Wifi Analyzer på android telefon) og velg en kanal som er lengst borte Netflix har nå veldig bra bilde på WiiU på på vår 50" plasma. Har også chromecast som også bare kjører på 2.4 GHz. Her er det dårligere kvalitet på bilde (virker som dårlig frame rate). Vi har en 15/1 Mbit ADSL linje, og tror 4-5 Mbit skal være tilstrekkelig til Netflix. Tror ikke ICE er brukenes til Netflix. Nå er det bare surround-lyd som mangler.... Endret 15. juli 2014 av Luske_Ludvig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå