toy_man Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Hei Lastet ned opera idag for å teste. Men har problemer med å logge inn på netflix og hbo nordic. Ser ut som begge sidene tror jeg at er i USA. På Hbo nordic kommer det opp at det bare finnes i Norge, Sverige, Danmark. Og på netflix får jeg bare opp at bruker ikke finnes. Er det noe jeg må gjøre med Opera for å få det til å funke? Funker fint på chrome og bruker ikke vpn av noe slag. Har sjekket innstillingene i opera, men finner ingenting der. Så skjønner ikke helt hva problemet er:/ Lenke til kommentar
Djn Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Står Opera Turbo på? (Det er et valg i Opera-knapp-menyen, og det får en hake på siden om den er på.) 1 Lenke til kommentar
D6TBRELP Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Min Windows10 og Opera får ikke kjørt HBO. Har vært inne på opera innstillinger /Flash/Håndter unntak /Tillat Flash . . . hjelper ikke ! Samme med Edge . . . .Med Chrome går det greit. . . . . Hmmmmmmm Lenke til kommentar
Gold Damage Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Min Windows10 og Opera får ikke kjørt HBO. Har vært inne på opera innstillinger /Flash/Håndter unntak /Tillat Flash . . . hjelper ikke ! Samme med Edge . . . .Med Chrome går det greit. . . . . Hmmmmmmm Fikk du fikset dette? Har samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå