Choo Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei Noen som har kjøpt demovarer på komplett.no? Erfaringer? mvh André. Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har ikke hatt problemer med det. Demobrukt er visstnok typisk reparerte produkter hvor de har sendt erstatningsprodukt til kunde allerede og returer hvor kunde har benyttet seg av angrerett Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Står mange innlegg om dette fra før... søk! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 mottok akkurat min demobrukte Chieftech 360W psu. funker utmerket! ...hvertfall ennå Lenke til kommentar
Choo Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 tenkte og kjøpe en demobrukt 360w chieftech psu selv nå fra komplett.no Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det er en annen tråd som går paralelt med denne nå, og tar jeg ikke helt feil så ble den startet før. den har og ligget blandt de ti øverste i denne kategorien ganske lenge. Det er lov å bruke øynene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå