jodaneida Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Noen som vet hva jeg burde velge av Norwegian eller SAS når jeg skal flytte? skal ta fly fra Evenes til Gardemoen og har selvfølgelig mye klær og div ting som jeg er nødt til å ha med meg, og det er jo klart det vil bli en del overlast. Så hvilket av de to selskapene lønner det seg å velge når man har mye overlast? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Hvis du har veldig mye kan det bli greiere å sende eiendelene separat og ta flyet selv? Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Hvis du har veldig mye kan det bli greiere å sende eiendelene separat og ta flyet selv? Mener du å sende via posten? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 SAS: http://www.sas.no/alt-om-reisen/bagasje/?WT.ac=start_footer-bagasje Norwegian: http://www.norwegian.no/no/kundeservice/Reiseinformasjon/bagasje/ Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Hvis du har veldig mye kan det bli greiere å sende eiendelene separat og ta flyet selv? Mener du å sende via posten? Du kan bruke flyttebyrå, buss eller tog for eksempel. Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Hvis du har veldig mye kan det bli greiere å sende eiendelene separat og ta flyet selv? Mener du å sende via posten? Du kan bruke flyttebyrå, buss eller tog for eksempel. Ja har tenkt tanken .. vil ta det som er billigst/lettest. Er nødt til å ha tingene til den datoen jeg ankommer byen, så da er det litt vanskelig å planlegge buss og slikt. Skal se på den oversikten vedkommende over har lagt ut for å se hva det vil koste med overlast :-) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Hvor mye er det snakk om, og hvor store ting? Sas pluss kan du ha med 2x23kg pluss håndbagasje såklart Endret 15. juli 2014 av Salvesen. Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Hvor mye er det snakk om, og hvor store ting? Sas pluss kan du ha med 2x23kg pluss håndbagasje såklart Er ikke helt i mål med pakkingen, men har en god del klær/toalettsaker, sko, jakker, vesker og div småplokk som jeg trenger. Hadde og et håp om å få med dynen hvis jeg vakumpakket den, men tror den kommer til å bli sendt via posten. Tror kanskje jeg burde gå for to kofferter, skal ta å måle opp koffertene mine så fort jeg klarer å bli ferdigpakket :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå